Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość policealna.

Język angielski zawodowy w szkole policealnej. Jak z nim jest? duże wymagania?

Polecane posty

Gość policealna.

Chcę się zapisać do szkoły policealnej. Jednak widzę, że na każdym kierunku odbywają się zajęcia z języka zawodowego i wszędzie jest to język angielski. Ja miałam styczność z tym językiem, ale go nie znam. Biegle mówię natomiast po rosyjsku. Niestety uczyłam się dawno w szkole średniej i wtedy inna była podstawa programowa. Jestem po studiach jednak na studiach były dwie grupy jedna angielska druga z językiem rosyjskim. Poszłam na rosyjski. A tutaj tego wyboru nie mam. Chciałam zatem zapytać jak wygląda język zawodowy w takiej szkole policealnej? czy wystarczy wiedza ta co na bieżąco powiedzmy wkucia jakiś słówek związanych z zawodem? czy konieczna jest znajomość całego języka . Bo z tym sobie niestety nie poradzę. Zapewne nie będą uczyć od podstaw, bo w dzisiejszych czasach każdy ten język w małym lub większym stopniu zna, a ja. Co możecie mi poradzić. Powinnam zapisać się dzisiaj ponieważ zjazd jest już w ten weekend, ale mam obawy, że przez ten język nie skończę tej szkoły.

Gość l;kj
Dlaczego pytasz o to na forum, a nie w SZKOLE? W każdej szkole zapewne wygląda to nieco inaczej, w niektorych treba zdawać egzamin z języka i jeśli masz zbyt niski poziom, to cię po prostu nie przyjmą. Taki informacje może ci podać tylko szkoła.

Gość policealna.
Do szkół policealnych przyjmują wszystkich. W sekretariacie nie dowiem się o to co jest na zajęciach. A w szkole? do szkoły i nauczycieli będę mieć dostęp po zapisie. Chciałabym wiedzieć przed. Tak i pytam na forum, bo może ktoś kończył szkołę policealną i może mi coś na ten temat powiedzieć.

Gość uppppppppppppppppppppp