Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość michal78

Od miłości do sztuki... i próba uzewnętrznienia

Polecane posty

Gość michal78

Witam Was serdecznie... Jakiś czas temu chciałem spróbować zrobić coś, co wyraziło by moje wnętrze, co pokazało by co lubię... A lubię przede wszystkim naturę i chwile trwania w miłości... Lubię też marzenia i wspomnienia, ale tylko te dobre :) Będąc nad morzem chciałem zrobić kilka zdjęć ale stwierdziłem że jedno jest podobne do drugiego i co roku wychodzą takie same. Pewnego dnia spontanicznie wyszedłem z domu na wsi z aparatem... w stronę zachodzącego słońca. Chciałem się z wami podzielić tym co mi z tego "kontaktu" wyszło. Podpowiem tylko że lepiej jest to oglądać w rozdzielczości HD (720p, 1080p) (może ten materiał to nie jest "sztuka" jak w temacie, bo jestem amatorem, ale chodzi mi o sens pytania poniżej) http://www.youtube.com/watch?v=LLjkao1Lrfk&hd=1 (zwykła rozdzielczość: http://www.youtube.com/watch?v=LLjkao1Lrfk) Pytanie - jeśli człowiekowi brakuje trochę w życiu miłości - to czy dobrym rozwiązaniem jest uzewnętrznianie się poprzez tworzenie czegoś materialnego, tak jak w tym przypadku krótkiego filmiku ze zdjęć ?

Gość luki luki luk
super zdjęćia może zarejestruj się na www.truml.com to portal dla poetów, fotografów można dzielić się swoimi dziełami, oceniać zdjęcia innych użytkowników fajna sprawa, ja też tam publikuję fotki :) pozdrawiam

Dziękuję Ci ślicznie za podpowiedź. Chciałbym troszkę pójść w tym kierunku bo czuję taką potrzebę "otwierania" siebie w jakiejś formie...

Jeszcze nie, bo nie znalazłem osoby która miałaby na tyle cierpliwości żeby pozować mi przed aparatem. Ale chciałbym...