Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kjmxkijzic

Co sądzicie o tych butach?

Polecane posty

Gość kjmxkijzic
No dziękuje, wreszcie ktoś! Ale 2 jakoś bardzo złe chyba nie są? Kurcze uwielbiam buty mieć przeróżne i szkoda mi kupę kasy wydawać a te dwie pary wydają się naprawdę spoko jak za tą cenę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sdasdsddddffd
ladne są ale za wysokie, jakby byly z 2 cm niższe to OK. no bo sama zobacz, nie da sie w takich butach dlugo chodzic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MIYO
1 i 2 fajne, jeśli podoba Ci się taki typ butów i nie przerażają takie obcasy. Ja bym chyba nie wytrzymała w nich całego dnia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kjmxkijzic
Akurat obcasy dla mnie są normalne, w takich chodzę :) Ale to też nie cały dzień, bo akurat taki mam tryb dnia, że długo w sumie też w domu jestem i mam luz i relaks dla stóp ;) Na zimę wiem przecież, że nie są :P Ale teraz są tanie akurat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kjmxkijzic
Może ktoś jeszcze się wypowie... albo zna strony gdzie można w podobnej cenie kupić buty... albo upolowała na allegro ostatnio coś fajnego taniego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co do fasonu - nie w moim stylu, ale to ty je chcesz. Dobra rada - buty na wysokim obcasie (zwłaszcza szpili) lepiej jest przymierzyć - one muszą dobrze leżeć na stopie (muszą być dobrze wyprofilowane), żeby wygodnie się chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kjmxkijzic
No jasne nie pytam o taką opinie czy i wy kupiłybyście te buty tylko tak ogólnie czy dają radę :) Kurcze no właśnie Nie kupuje normalnie butów przez allegro ale w sklepach nigdzie tanich tanich spotkać nie mogę i to ryzykowałabym czy będą dobre czy złe.. jakby co to niestety sprzedam później jako nowe, ale źle dopasowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×