Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Dilmah karmelowa

Nie mogę zaklimatyzować się na studiach...

Polecane posty

Gość Dilmah karmelowa

Przyjechalam na studia do dużego miasta, gdzie prawie nikogo wcześniej nie znałam. Mija już rok, odkąd studiuję, a w dalszym ciągu odnoszę wrażenie, że jestem nowa. Nie mam zbyt wielu kolegów, jestem tak jakby z boku. Ludzie już dawno połączyli się w paczki, ciągle gdzieś razem wychodzą. A ja? Mam tylko kolegę i koleżankę. O ile z nim mogę pogadać o czymś ciekawszym, to ona jest mega dziecinna i skoncentrowana na swoim facecie. Inna sprawa, że cały czas siedzimy na uczelni. Większość ludzi się uczy, ja też zresztą, ale powiedzmy, że męczy mnie już ta rutyna. Myślałam, że będzie mniej drętwo...

Gość Dilmah karmelowa
Nie wiem jak sobie z tym poradzić... Przychodzę na uczelnię, a tam każdy w swoją stronę, nikt nie chce mnie bliżej poznać...

Gość Dilmah karmelowa
Hmmm... Może się wypowiedziecie, co?

Gość Dilmah karmelowa
Czemu nikt się nie odzywa? Rozumiem, że tylko tematy damsko-męskie się liczą na tym forum...

Gość Dilmah karmelowa
Proszę mi coś doradzić... Przez studia straciłam chęć do życia, bo to kolejne miejsce, gdzie jestem skazana na samotność, brak zrozumienia, poczucie bezsilności. Koleżanki z innych kierunków mają inaczej - ciekawi znajomi, spotkania, rozmowy. U mnie natomiast tylko nauka, polityka i jakieś osobiste problemy, o których już nie chce mi się słuchać...

Gość Marzeenna
Pewnie nie jesteś otwarta wobec ludzi, a takie są czasy, że jak ty nie jesteś, to inni nie są wobec ciebie, nikomu się nie chce przebijać przez czyjś dystans. Jak chcesz coś zmienić, musisz sama wyjść z inicjatywą, inaczej będzie tak do końca studiów.

Gość Dilmah karmelowa