Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość strangerinastrangeland

CZY PRZEJĄĆ INICJATYWĘ?

Polecane posty

Drodzy forumowicze! Proszę o pomoc ludzi siedzacych po drugiej stronie monitoria - epicentrum kryzysu. Mam taki problem. Jestem studentka a na codzien pracuje w pewnej firmie projektowej, to wlasnie tam poznalam pewnego chlopaka - rowniez studenta. Nie rozmawialismy zbyt czesto, jedna zauwazylam, ze on ciagle mi sie przyglada, robil wszystko by miec ze mna jakis kontakt fizyczny, a to przez przypadek dotknal mnie dlonia, a to nogą. Czesto tez czulam jak przyglada mi sie przez dluzszy czas po czym gdy ja spojrzalam na niego odwracal wzrok. Odebralam te sygnaly jako to, ze jest mna zainteresowany, ale nie chcialam wyciagac pochopnych wnioskow. Jakis tydzien temu zapytal mnie czy pojde razem ze znajomymi na impreze do takiego klubu - zgodzilam sie. Impreza odbyla sie w weekend. Bawilismy sie swietnie tylko, ze... zachowywalismy sie jakbysmy byli parą. Trzymalismy sie za rece, calowalismy, przytulalismy, było cudownie! Nie wiem jednak co teraz robic bo on totanie mnie unika. Dodam, ze z dobrych zrodel wiem, ze jemu na mnie zalezy, ze mu sie podobam ale on jest bardzo niesmialy. I tutaj moje pytanie... co mam dalej robic? Czy przejac inicjatywe? Jezeli tak, to w jaki sposob. Chce mu ulatwic sprawe. A najwaznijesze jest to, ze nam na sobie zalezy. Pozdrawiam. M.

Drodzy forumowicze! Obciągnąć mu z polykiem czy bez? Pozdrawiam. M.

Gość anastai
normalnie dzieci............:)

Gość qaowi
to w takim razie teraz ty go gdzieś zaproś

wiem, ze to wydaje sie dziecinne... ale tak na prawde to trudna dla mnie syuacja :P

Wypraszam sobie takie wulgarne podszywy ! Proszę o jakieś sensowne rady !