Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość olaaolaa

rozmowa kwalifikacyjna 1

Polecane posty

Gość olaaolaa

Jutro mam rozmowe kwalifikacyjną na kierownika sklepu :) nie mam żadnego doświadczenia w tej branży ale skoro mnie zaprosili to cos w tym jest ;) Jakich pytań moge sie spodziewac? ile zarabia kierownik sklepu? dodam ze to moja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna w życiu :)

Gość olaaolaa
nikt nic nie podpowie ?

Gość olaaolaa
moze jednak ktos cos napisze :)

Nie powinnas nawet byc zaproszona na te rozmowe, bo szczerze mowiac powinnas miec doswiadczenie w pracy z ludzmi, kierowaniu zespolem... Poczytaj jak rozwiazywac konflikty etc

Gość bo prawda jest taka ze
to ttroche dziwne. bez doswiadczenia na keirownika sklepu? co to za sklep? chyba ty jedyna bedziesz tam pracowac wiec bedziesz jednoczesnie keirownikiem i pracownikiem.

Gość olaaolaa
sklep duży, sieciówka bardzo znana. ale w szczegóły wnikać nie bede. nie zapraszali wszystkich na rozmowe (moja znajoma składała cv i nie zadzownili do niej) wiec to ze doswiadczenia nie mam widocznie nie stanowi problemu :)

Gość cm wdn.vc .qw
powinnas spodziewac sie pytan z zakresu zarzadzania personelem, motywacji, organizacji pracy, rozwiazywania konfliktow itd,a swoja droga to bardzo dziwne, ze cie zaprosili, w dobrych sklepach kierownik zarabia 3-4 tysiace

Gość olaaolaa
no wlasnie sie zastanawiam jak z tym wynagrodzeniem. ten sklep jest w małej miejscowosci i pewnie 3-4 tys to za duzo... nie wiem bo sie nie orientuje. ale napewno jutro zapytaja o to i nie chce palnąc glupoty :)

Gość cm wdn.vc .qw
jesli jest to sieciówka to bez znaczenia ma wielkosc miejscowosci, bo zazwyczaj podstawe wszyscy maja taka sama moze sie jedynie premia roznic,ale jak powiesz2,5 netto to powinno byc ok, kierownik ma naprawde duzo obowiazkow

Gość olaaolaa