Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość adaniq

Walczyć o ten związek?

Polecane posty

Gość adaniq

Hej.. Jest mi bardzo ciężko. Nie mam z kim porozmawiać.. nie ma mi kto doradzić. Bardzo proszę jakąkolwiek rade.. Otóż, mam 20 lat. W wieku lat 19 zaszłam w ciąże.. potem był ślub i skok w dorosłe życie. Ślub nie wynikał z tego, że byłam w ciąży- nie było żadnej presji ani poczucia obowiązku. Wtedy byłam święcie przekonana, że jest to ślub z miłości, dobrze znałam swojego wybranka, układało nam się rewelacyjnie a i zawsze marzyłam by dziecko wychowywało się w "udokumentowanym" związku (ale nigdy nie z przymusu). Rozpoczęłam studia, i studiuję nadal- bez żadnych przerw. Urodziłam i nadal było bardzo dobrze. Kłótnie się zdarzały, ale to jest normalne... On ma strasznie trudny charakter, dziwne nawyki wyniesione z domu.. ale znałam i znam go na wylot, więc wiedziałam że czasem może być ciężko. No właśnie.. czasem. Od pewnego czasu zaczęłam odczuwać totalne rozbicie, on pracuje całymi dniami, po pracy ma czas na swoje zajęcia i na chwilowe zajęcie się dzieckiem. Ja zeszłam na ostatni plan. Rzadko gdzieś wychodzimy, znajomi nas nie odwiedzają, bo trudno znaleźć czas. To ja sprzątam, zajmuje się cały dzień córką, uczę się i jeszcze rozglądam się za jakąś dorywczą pracą, bo z niego wielki skąpiec i niechętnie daje mi jakiekolwiek pieniądze, prócz tych na jedzienie i dziecko. Ciężko jest mi to wszystko pogodzić... Jak wracam po 12h z weekendowych zajęć, on od razu wpycha mi małą, bo jest mega zmęczony.. a w ciągu dnia dzieckiem zajmowała się jego mama, tata i sam pewnie wiele nie zdziałał. Jest strasznie wymagający, zwraca mi uwagę na różne drobiazgi typu: "dlaczego nie poodkurzałaś tam a tam", "dlaczego uprałaś to w takiej temp." i kazania wielominutowe co robię źle. Choć ostatnio przystopował z tym, kiedy ja zaczęłam używ