Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość paloderki)

panicznie boję się samotności...

Polecane posty

Gość paloderki)

mam 21 lat, studiuję i nigdy nie miałam chłopaka...wg mnie nie jestem jakąś niesamowitą pięknością, ale szczerze powiedziawszy zdarzyło mi się usłyszeć, ze jestem piękna wiele razy...ale co z tego? nie potrafię przestać myśleć o tym, ze będę sama, panicznie się tego boję, sytuację pogarsza moja rodzina, ktora bezustannie wypomina mi wiek... naprawdę staram się zrobić wszystko,żeby tylko nie siedzieć w domu i nie narzekać, wychodzę tak często jak to tylko możliwe, spotykam się ze znajomymi . może mi to nie wychodzi,ale staram się dbać o siebie, "jakoś" się ubierać; nie jestem też głupia, bo na uczelni mam b. dobre wyniki, choć nie siedzę przed książkami non stop...naprawdę nie mam nie wiadomo jakich wymagań...właściwie piszę to tylko, żeby się wygadać, bo wiem, ze nikt nie jest mi w stanie pomóc... wróciłam wczoraj z dyskoteki wcześniej niż wszyscy, bo koleżanki i koledzy, z którymi się tam wybrałam znaleźli sobie "kogoś do zabawy" w kwadrans...nie wytrzymałam, bo łzy mi same pociekły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paolla3d