Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość studencina jak się patrzy

wynajmuje u starszej kobieciny pokój, kuchnie i grzyba

Polecane posty

jestem studentką, wynajmuje u starszej kobiety pokój kuchnie i łazienke, ta kobieta nie rozpoczęła jeszcze sezonu grzewczego gdyż nie było jak twierdzi jeszcze przymrozków !! a w domu panuje istny koszmar, z tej wilgoci i zimna na ścianach zaczyna się tworzyć koszmarny grzyb !! wszystko co zostawie na stole pleśnieje i gnije :( nawet ubrania mi brzydko pachną i pleśnieją :( na kurtce którą mam w kuchni zobaczyłam zieloną pleśń :( chce mi sie płakać bo nie stać mnie na inne lokum :( a juz dłuzej nie moge siedzieć w takich warunkach bo rzygać mi sie chce:(

Gość Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Rozmawialas z tą kobieta na ten temat??? Piszesz,ze wynajmjusz pokoj u starszej kobiety.....z tego co cwiem to starsi ludzie maja swoje przyzwyczajenia:/Moze oszczedzanie na ogzrewaniu do takich nalzey?....a moze ona nie zakupila opalu???:/

Gość pracodafca
Nie możesz w jakiejś tajemnicy jakiś termowentylator, przynajmniej nocą, jak cerber śpi?

ma ogrzewanie na gaz i mówi że ma umówionego kuzyna do włączenia tego ogrzewania( bo ona sama nie potrafi wlączyć) przyjdzie gdy będzie CHŁODNIEJ !!! czujecie gdy będzie chłodniej a ja marzne !!! ona ma piece kaflowe i sobie pali a ja marzne :(

Gość monifratr brustm
pewien student znalazł sposób na taką staruszkę

Gość ohahohahj
To czemu nie kupisz sobie tzw farelki, piecyka na prad?

Gość też student
a w jakim mieście studiujesz? mógłbym cię przygarnąć w zamian za sprzątanie, pranie itp. :classic_cool: