Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość why?

MATKA MĘCZY MNIE PSYCHICZNIE!!

Polecane posty

Gość why?

Witam , nie wiem naprawdę do kogo zwrócić się o pomoc, bo każdy uważa że przesadzam ale nie mówie wszystkiego bo wstyd!! Otóż jestem studentką, chciałąm iść na zaoczne,ale wg mojej matki to wstyd i obiecała, ze studiując dziennie bedzie mi dawac regularnie kieszonkowe..... od tegow szystko się zaczeło, bo otóż nie dawała, nie mam w ogole kasy, ojciec ma nas w dupie, a ona każe mi pracować, tyle, ze w moim miescie pracy dla studentów dziennych nie ma, w ogóle pracy nie ma, a jak jest to za 4zł/h. Za takie pieniadze nie utrzymam siebie, nie opłace studiow ani stancji, do której chcialabym sie wyprowadzic, poniewaz matka ma z sobą powazny problem. Jest niedowartosciowana, ma niską samoocene, jak przychodzi z pracy to rozglada sie po całym mieszkaniu szukając powodu do kłótni, jak zacznie to końca nie widać, obraża mnie, mówi ze załuje ze mnei urodziła, cokolwiek jej mówiłam w zaufaniu wykorzystuje to. Nie dawno zerwalam z chłopakiem to stwierdziła ze dla niego to najlepszy moment w zyciu ze rzucił taka niedorajdę jak ja, głupią latawicę, która codzinnie imprezuje!! nie wiem skąd ona wymysla takie rzeczy, siedze w domu bo sie ucze, a wg niej mnie nigdy w tym domu nie ma. Ciągle wjeżdża na moją samoocenę, na mój wygląd na mój charakter, ze jestem w 100% taka sama jak ojciec, ze nigdy pracy nie znajde, ze nigdy męza nie znajde, ze nie poradze sobie w zyciu....mogłabym tak wyliczać w nieskończoność. Mam 2 starsze siostry, jedna z nich odcięła sie dawno od matki, bo jak mieszkała u nas to ona była kozłem ofiarnym, a 2 siostra jest mamy pupilkiem, bez skazy, nie mam na kim polegać. Zastanawiam się poważnie nad rzuceniem studiów ale kurczę co z tego skoro pracy nie ma (szukam od 3 miesiecy:/) I proszę was nie piszcie post