Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Elizabeth MonDon Tua

byłam na Zmierzchu:BREAKING DAWN i...

Polecane posty

Gość Elizabeth MonDon Tua

I mam depresję. Czemu taki Edward naprawdę nie istnieje i czemu nie urodziłam się Bellą? Kiedy wyszłam z kina czułam się tak przybita tym, że rzeczywistość jest taka ponura i szara... PS Nie, nie mam 15 lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bababababab
Bella, jedyna fikcyjna postać do której poczułam sympatię. Bella z Supernatural. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Elizabeth MonDon Tua
dlaczego od razu atakujesz mój gust? To, że bardzo lubię zmierzch nie oznacza, że nie znam się też na bardziej wysublimowanym kinie. Bądźmy szczerzy. Zmierzch to film, który kocha 90% kobiet, bo jest typowym romansidłem, a każda kobieta lubi czasem pomarzyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że nie chodzi o urodę filmowego Edwarda;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wydaje mi się, że to wcale nie jest taki zły film. taki średniak. ale ma dobre soundtracki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja tez uwielbiam cala sage i nie mam nic przeciwko, czytam harlekiny i inne . To pomaga na zly humor, ja wole ksiazke czy dobry film niz jakies zmiany nastrojow i depresje. A cala sage mam w domu na dvd , w kilku roznych wersjach jezykowych i do dzisiaj robie sobie wieczory z popkornem i filmami. a mam 35 lat, to moj sposob na zly humor, potem sobie pomarze i juz wszystko gra. A kiedy w Pl weszla ostatnia czesc? ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Elizabeth MonDon Tua