Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość popipoipio

Przelewy przez internet, problem. Czy może mi ktoś pomóc?

Polecane posty

Gość popipoipio

Już nie raz przelewałam pieniądze przez internet, ale pierwszy raz mam problem. Pojawia się bowiem taka informacja "Wprowadzono nieprawidłowy znak lub błędna długość". Wszystko sprawdziłam, nr rachunku bankowego odbiorcy się zgadza (26 znaków). Dodam, że jest to sklep, a nie prywatna osoba, tym bardziej dziwi mnie ten problem. Próbowałam dokonać przelewu już kilka razy i nic Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kjhnih
proponuje zebys wbila ten numer recznie a nie skopiowala druga kwestia moze zostal zle podany? chodzi o dlugosc liczb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość popipoipio
Ok, spróbuję przepisać, a cyfr jest dokładnie 26, bez żadnych innych znaków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zefok
Moze ten nieprawidlowy znak jest w tytule przelewu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kjhnih
nie szkodzi przepisz bo jak wklejasz moze byc taki znak - ktory czasem sie nie pokazuje a jest mialam ten przypadek pare razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość świat upada
Nieprawidłowy znak może być w tytule lub np. nazwie odbiorcy. U mnie w banku np. przy przelewie przez internet nie można używać znaku "&", więc za każdym razem jak robię przelew dla pewnej firmy, która ma ten znak w nazwie wyskakuje mi taki komunikat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość świat upada
To niepotrzebnie się produkowałam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość popipoipio
I tak dziękuję :D Kopiowałam ten nr, i tak jak ktoś wyżej pisał, musiał tam być jakiś niewidoczny myślnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Idk
Dnia 23.11.2011 o 21:21, Gość świat upada napisał:

Nieprawidłowy znak może być w tytule lub np. nazwie odbiorcy. U mnie w banku np. przy przelewie przez internet nie można używać znaku "&", więc za każdym razem jak robię przelew dla pewnej firmy, która ma ten znak w nazwie wyskakuje mi taki komunikat.

Co w tedy wstawiasz na jego miejsce?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×