Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Olesława

Właściwie to chciałam się wyżalić.

Polecane posty

Jestem przemęczona. Studiuję trudny dla mnie kierunek ( radzę sobie, mam nawet stypendium rektora), ale ile trudu kosztuje mnie przyswojenie sobie materiału.... Niektórzy nauczą się czegoś w pół godziny, a ja potrzebuję dwie, żeby coś skumać ( właściwie jestem na straconej pozycji, bo w liceum byłam w klasie humanistycznej, a poszłam na studia, gdzie jest dość dużo matmy). Kierunek bardzo mi się podoba, ale strasznie dużo sił mnie kosztuje. Mam teraz bardzo ,,matematyczny'' semestr. Do tego dostałam się na staż na 3 miesiące do pracy moim marzeń. Ponadto uczę się na zawodowy egzamin w grudniu. Studiowałam wcześniej 2 kierunki przez 2 lata (jeden wzielam o rok wczesniej i właśnie go skończyłam). Mam za dużo obowiązków. Wiem, że to moja wina, ale nie umiem inaczej. Ale gdy przychodzi 23 czy 24 padam na poduszkę i chce spać wiecznie. Źle mi.

Gość filipek.
bardzo ciekawy esej,czy mogłabyś napisać coś o swoim życiu intymnym ?

Zapracujesz sie na smierc, jak innym to przyjdzie z niebywala latwoscia. Moze postaw na rodzine?

takie cos moze sie skonczyc choroba psychiczna jezeli przepala ci sie przewody. taka prawda szkoda ze o tym na studiach nie ucza kazdy czlowiek ma granice ktorych nie przeskoczy chocby trupem padl

Gość xbeautyx
Chmm. A Ty właściwie to chcesz się tyle uczyć? Napisałaś, że w liceum byłaś w klasie humanistycznej, więc sądzę że jesteś raczej typem humanistki. Dziwne, że wybrałaś taki kierunek gdzie jest dużo matmy.