Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

GrubyMarian

W jaką grę ostatnio grałaś/ grałeś ?

Polecane posty

Ja ostatnio przypomniałem sobie FF3. Ps: Dla kafeterian to chyba tylko "Limbo". Gra ma idealny nastrój dla większości ludzi z tego portalu. I kobietom się podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin;1990
nie gram w gry od 8 lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aha jeszcze w "Construktora" grałem. Świetna gra. Ma się firmę budowlaną i trzeba wykończyć konkurencję. Można mafię wynająć itp. Strategia z jajem bardzo fajna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aha, piszecie tak jakby w graniu było coś złego. Dziwne bo to taka sama rozrywka jak filmy czy seriale. Gra teraz wiele milionów ludzi. Nowe gry wyglądają jak filmy. Nowe Call of Duty zarobiło w pierwszym dniu ponad 400 mln dolarów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sims jest jednak kierowana do dzieci... tak mi się wydaje, a ja dzieckiem już nie jestem dlatego grając zawsze się chowałam, aby nikt nie widział :D czułam się trochę zażenowana, że marnuję na to czas lubiłam też GTA - świetne! i byłam z siebie dumna, że całą przeszłam mimo, że zajęło mi to trochę czasu a o istnieniu kodów dowiedziałam się przy ostatniej misji :D miałam wtedy z 15 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co ty w Simsy gra masę dorosłych osób. No zależy ile tego czasu było. Tak jak pisałem seriale czy filmy to też "strata czasu". Piszę w cudzysłowu bo relaksować też się trzeba jakoś. W GTA to chyba faktycznie mało dziewczyn/kobiet gra ;) Chociaż gra jest super, ta swoboda. Pamiętasz która to była część. Ja w GTA:San Andreas długo grałem. To GTA które zapowiedzieli teraz 5 wygląda mega.

Udostępnij ten post