Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Jest mi zwyczajnie przykro

Ale się zdenerwowałam

Polecane posty

Jestem w obcym mieście. Tutaj studiuję. Ostatnio poszłam na przegląd do dentysty i okazało się, że będzie sporo leczenia. Pomna doświadczeń z publicznymi lekarzami, poszłam prywatnie. Zadzwoniłam do rodziców, czy pomogą mi finansowo, czy mam od kogoś pożyczyć, bo nie pracuję. Oboje powiedzieli, że tak, że oczywiście, pomogą, zdrowie jest najważniejsze, że podeślą 1000 zł. Poszłam do gabinetu i opłaciłam wizytę jeszcze ze swoich oszczędności. Dzisiaj zadzwoniłam do rodziców i powiedziałam, jak się sprawy mają, że sporo leczenia przede mną i czy mi pomogą. Odebrała moja za je bista matka, która stwierdziła, że tak, że podeślą mi 300 złotych. To jej powiedziałam, że za 300 złotych będę miała 1,5 wizyty zaledwie, poza tym nie na taką kwotę się umawialiśmy. Matka tylko stwierdziła, że ona mi nie da więcej i rzuciła słuchawką. No to siadłam i zaczęłam się zastanawiać, skąd wziąć tę kasę na cito. Chwilę później zadzwoniła do mnie matka i rzuciła jedynie "a idź i sobie zarób na dentystę, my ci nic nie damy". Już nie chodzi o to, że ma rację, bo oczywiście, powinnam pójść do jakiejś roboty i sama sobie na to zarobić, ale kurde! Obiecali mi pomóc, a teraz się z tego wycofują. Jest mi normalnie przykro :(

Gość bąbką
Jak będziesz kiedyś musiała kombinować jak wyżywić dziecko za 300zł przez cały miesiąc to zrozumiesz dlaczego nie chce nam się nawet odpowiadać na tak durne topiki 🖐️

Gość bąbką
musisz robić wszystkie na raz? :o