Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

lolowa panienka

O co chodzi z tym: jeszcze cię zobaczę- twój outdoor itp...?

Polecane posty

Gość asdfghjkhgfd
takie to trudne? http://twójoutdoor.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asdfghjkhgfd
Kampania twójoutdoor.pl! Projekt twójoutdoor.pl rozpoczyna się kampanią reklamową, która w swojej pierwszej odsłonie potrwa do końca listopada 2011 roku. Kampania realizowana jest przez Cityboard Media i Strer Media na 600 nośnikach reklamowych o formacie 6 x 3 (18m2), 50 nośnikach reklamowych o formacie 12 x 3 (36m2) oraz 50 nośnikach reklamowych o formacie 12 x 4 (48m2) w 29 miastach Polski. Kampania realizowana pod hasłem Pokaż się! ma na celu przybliżenie małym i średnim przedsiębiorstwom, jak doskonale może funkcjonować outdoor w docieraniu do konsumentów produktów i usług tak na poziomie ogólnopolskim, jak i bardzo lokalnym, nakierowując ich klientów np. do sklepów, czy punktów usługowych. Kampanii towarzyszy sześć projektów plakatów, posługujących się hasłami przedstawiającymi wybrane cechy reklamy zewnętrznej. Hasło „Nie dam się wyłączyć tłumaczy, że outdoor nie zależy od deklaracji konsumentów, jak np. tv, radio, czy internet, hasło „Przyciągam wzrok mówi o podstawowej zalecie outdooru, jaką jest obraz i czytelność jego prostoty, kolejne hasło „Jeszcze mnie zobaczysz przekonuje, że reklama na nośniku nie znika po kilku sekundach, tylko jest stale, tak długo, jak trwa kampania reklamowa, podobnie hasło „Pracuję 24 godziny na dobę reklama na nośniku reklamy zewnętrznej trwa całą dobę. Dużą zaletą reklamy zewnętrznej dla przedsiębiorcy jest bezpośredni, naturalny charakter tego medium, o czym między innymi mówi hasło „Jestem bardzo bezpośredni, a w haśle „W mieście rządzę ja podkreślamy, że do tego, by zaistnieć w umysłach miejskich konsumentów outdoor jest najlepszym medium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie mimo upływu lat i przenoszenia się wszelkich treści (w tym reklamowych) do internetu miejsce na outdoot znajdzie się zawsze. W końcu wszyscy jeździmy do pracy czy na uczelnię i zwłaszcza w centrum i na przystankach kolorowe billboardy zawsze będą przykuwać uwagę. Spójrzcie gdzie swoją siedzibę ma Cityboard Media: http://mapa.targeo.pl/Cityboard-Media-Sp-z-o-o-Mokotowska-1-Warszawa~5504507/Wiecej-/adres Nie wierzę by stamtąd zdjęto reklamy, no chyba, że znów na wiejskiej coś inteligentnego wymyślą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kampanie outdoorowe to wciąż najlepszy i najmniej irytujący sposób dotarcia do klientów. Każdy przywykł już do wyklejanych reklam i zaakceptował je, więc w ten sposób naprawdę można kogoś do siebie przekonać. Ja korzystam obecnie z usług agencji www.recevent.pl i już widzę, że przynosi to efekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×