Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kucharka poczwarka

zakwas na chleb - problem i pytanie

Polecane posty

Gość kucharka poczwarka

ostatnio pierwszy raz piekłam chleb - odłożyłam masę na zakwas i odstawiłam do szafki w zamkniętym słoiku - po 3 dniach otworzyłam słoik a masa na zakwas 'wybuchła' - teraz nie wiem czy coś się z nią stało np. sfermentowała czy to normalne - po zapachu nie mogę stwierdzić bo w sumie nie mam doświadczenia ale nie cuchnie ta masa jakoś szczególnie czy mysliscie ze nadaje sie do kolejnego chleba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kucharka poczwarka
...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość utwardzacz przed lakierem
nadaje się, chleb będzie kwaśniejszy. Następnym razem zakwas przechowuj w lodówce. Ten zakwas dokarm - wlej ciepłej wody i ze dwie łyżkimąki, odstaw na jeden dzień i wtedy użyj. On po prostu zaczął intensywnie rosnąć w ciepłej szafce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kucharka poczwarka
dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość faktycznie parówki