Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość uczę jezyka ang w podstawówce

Jestem początkującą nauczycielką i nie wiem co zrobić z jedną kartkówką.

Polecane posty

Gość ja nie widzę problemu
skoro było poprawnie to postaw jej 5, przecież to nie jej wina ze zna rzeczy, których nie znają jeszcze inne dzieci. Jak jej tego nie zaliczysz to będzie to niesprawiedliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
zależy jakie było polecenie... jeśli "zastosuj going to" to nie wykonała polecenia zadania. Jeśli było to po prostu "Przetłumacz zdanie" to wykonała polecenie poprawnie i należy jej się bardzo dobra ocena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja mysle..........
ze jak poprawnie napisala kartokowke to 5 sie nalezy. Mozesz ewentualnie poprosic ja po lekcji, wskazac te zdania gdzie uzyla "intend to" i zapytac jak zlozylaby to zdanie z "going to" i czy uwaza ze byloby tez poprawnie. Nie ma co dzieciaka tresowac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja sama chce byc nauczycielka co ja bym zrobila? zaliczyla to jako poprawnie ale poprosila ja zeby zostala po lekcji i wytlumaczyla jej ze ok teraz jej zaliczam bo jest dobrze, bez bledu ale nastepnym razem zeby trzymala sie zasad i nie wybiegala wiesz o co chodzi kazesz jej napisac to z tym wyrazeniem, to zeby to zastosowala :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja bym wystawila ocene bdb, ale pozniej poprosilabym ja zeby kolejne sprawdziany pisala zgodnie z poleceniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pogadaj z nia po lekcji
ze jak poprawnie napisala kartokowke to 5 sie nalezy. Mozesz ewentualnie poprosic ja po lekcji, wskazac te zdania gdzie uzyla "intend to" i zapytac jak zlozylaby to zdanie z "going to" i czy uwaza ze byloby tez poprawnie. Nie ma co dzieciaka tresowac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sssssssssssss
Wezwać rodziców najlepiej i z nimi o tym porozmawiać. U mnie na studiach to jest błąd, gdy napisze się coś za dużo na egzaminie :) A co zrobić z dziewczynką? Nie oceniać, wezwać rodziców, powiedzieć jak sytuacja wygląda i potem niech napisze jeszcze raz z poprawną formą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja sama chce byc nauczycielka co ja bym zrobila? zaliczyla to jako poprawnie ale poprosila ja zeby zostala po lekcji i wytlumaczyla jej ze ok teraz jej zaliczam bo jest dobrze, bez bledu ale nastepnym razem zeby trzymala sie zasad i nie wybiegala wiesz o co chodzi kazesz jej napisac to z tym wyrazeniem, to zeby to zastosowala :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm kwestia sporna. plus za większą wiedzę, ale minus taki, że na maturze czy teście gimnazjalnym dostałabym 0 pkt. jeśli w kluczu widnieje odpowiedź "X" to uczeń musi wpisać X, nawet jeśli Y świadczy o wyższym poziomie wiedzy. musi się tego nauczyć im szybciej tym lepiej dla niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uuuuuuuUuuUuuu
Rozwydrzony zarozumialy bachor. daj jej 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pogadaj z nia po lekcji
ze jak poprawnie napisala kartokowke to 5 sie nalezy. Mozesz ewentualnie poprosic ja po lekcji, wskazac te zdania gdzie uzyla "intend to" i zapytac jak zlozylaby to zdanie z "going to" i czy uwaza ze byloby tez poprawnie. Nie ma co dzieciaka tresowac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poli twarzz
Na pewno nie mozesz jej ukarac niska ocena za ponadprogramowe znajomosci jezyka. Jesli zdania sa przetlumaczone poprawnie, daj jej adekwatna ocene. Mozesz tylko nadmienic, ze w przyszlosci powinna robic zadania zgodnie z poleceniem - czyli jesli stoi ze TYLKO z going to, to ma uzyc TYLKO z going to. Mozesz ja tez odpytac, jakby ulozyla dane zdanie z going to a nie z intend to. Ale nie obnizaj jej w zadnym wypadku oceny. To byloby bardzo nieprofesjonalne z Twojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja bym porozmawiala z
rodzicami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm kwestia sporna. plus za większą wiedzę, ale minus taki, że na maturze czy teście gimnazjalnym dostałabym 0 pkt. jeśli w kluczu widnieje odpowiedź "X" to uczeń musi wpisać X, nawet jeśli Y świadczy o wyższym poziomie wiedzy. musi się tego nauczyć im szybciej tym lepiej dla niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sssssssssssss
Wezwać rodziców najlepiej i z nimi o tym porozmawiać. U mnie na studiach to jest błąd, gdy napisze się coś za dużo na egzaminie :) A co zrobić z dziewczynką? Nie oceniać, wezwać rodziców, powiedzieć jak sytuacja wygląda i potem niech napisze jeszcze raz z poprawną formą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poli twarzz
Na pewno nie mozesz jej ukarac niska ocena za ponadprogramowe znajomosci jezyka. Jesli zdania sa przetlumaczone poprawnie, daj jej adekwatna ocene. Mozesz tylko nadmienic, ze w przyszlosci powinna robic zadania zgodnie z poleceniem - czyli jesli stoi ze TYLKO z going to, to ma uzyc TYLKO z going to. Mozesz ja tez odpytac, jakby ulozyla dane zdanie z going to a nie z intend to. Ale nie obnizaj jej w zadnym wypadku oceny. To byloby bardzo nieprofesjonalne z Twojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm kwestia sporna. plus za większą wiedzę, ale minus taki, że na maturze czy teście gimnazjalnym dostałabym 0 pkt. jeśli w kluczu widnieje odpowiedź "X" to uczeń musi wpisać X, nawet jeśli Y świadczy o wyższym poziomie wiedzy. musi się tego nauczyć im szybciej tym lepiej dla niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja nie widzę problemu
Skoro zrobiła wszystko poprawnie to postaw jej 5. Przecież to nie jest złe jeśli zna rzeczy, których jeszcze nie przerabialiście na lekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja nie widzę problemu
Skoro zrobiła wszystko poprawnie to postaw jej 5. Przecież to nie jest złe jeśli zna rzeczy, których jeszcze nie przerabialiście na lekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dsdfsfdfdsdfs
aczy jest możliwosc bys nasrała tej dziewczynce do buzi? moim zdaniem nie powinna wybiegac az tak i pisac sprawdzian tak jak uczysz. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dsdfsfdfdsdfs
aczy jest możliwosc bys nasrała tej dziewczynce do buzi? moim zdaniem nie powinna wybiegac az tak i pisac sprawdzian tak jak uczysz. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czypomagaaa
mysle ze bym jej to zaliczyla . ale mimo to porozmawiala z nia , moze z wychowawca czy rodzicem , i powiedziala ze bardzo doceniasz to ze jest taka dobra z jezyka, ze rozwija swoja wiedze po zajeciach jednak tu w szkole musi sie dostosowac do reszty i sluchac na lekcjach wiedziec co sie dzieje. odrabiac te zapewne banalne dla niej zadania. mozesz jej zadawac cos trudniejszego, przynosic na zajecia tez cos trudniejszego jakies zadania zeby sie z nimi zmierzyla. wiem ze to trundno wykonac jak ma sie cala klase na glowie a tu dla jednej cos ekstra a lekacja ma tylko 45 minut. ja mialam odwrotnie bo mialam w klasie po 2-3 osoby z orzeczenem z poradni i tez ciezko bo odstawali poziomem od reszty klasy a jak tu prowadzic jednoczesnie zajecia dla 2 grup na 2 poziomach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dsdfsfdfdsdfs
aczy jest możliwosc bys nasrała tej dziewczynce do buzi? moim zdaniem nie powinna wybiegac az tak i pisac sprawdzian tak jak uczysz. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm kwestia sporna. plus za większą wiedzę, ale minus taki, że na maturze czy teście gimnazjalnym dostałabym 0 pkt. jeśli w kluczu widnieje odpowiedź "X" to uczeń musi wpisać X, nawet jeśli Y świadczy o wyższym poziomie wiedzy. musi się tego nauczyć im szybciej tym lepiej dla niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sssssssssssss
Wezwać rodziców najlepiej i z nimi o tym porozmawiać. U mnie na studiach to jest błąd, gdy napisze się coś za dużo na egzaminie :) A co zrobić z dziewczynką? Nie oceniać, wezwać rodziców, powiedzieć jak sytuacja wygląda i potem niech napisze jeszcze raz z poprawną formą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość laulenkaaa88
Oj, typowa zaściankowa, wbijająca się w klucz odpowiedzi polska szkoła. Jeśli oddała sens zdania, składając je poprawnie, powinno to zostać zaliczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm kwestia sporna. plus za większą wiedzę, ale minus taki, że na maturze czy teście gimnazjalnym dostałabym 0 pkt. jeśli w kluczu widnieje odpowiedź "X" to uczeń musi wpisać X, nawet jeśli Y świadczy o wyższym poziomie wiedzy. musi się tego nauczyć im szybciej tym lepiej dla niej. nie o to chodzi, by złowić króliczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uwzględnij
jakby zrobiła czyli zal 3 bo kartkówka miała na celu sprawdzić przerobiony materiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czypomagaaa
mysle ze bym jej to zaliczyla . ale mimo to porozmawiala z nia , moze z wychowawca czy rodzicem , i powiedziala ze bardzo doceniasz to ze jest taka dobra z jezyka, ze rozwija swoja wiedze po zajeciach jednak tu w szkole musi sie dostosowac do reszty i sluchac na lekcjach wiedziec co sie dzieje. odrabiac te zapewne banalne dla niej zadania. mozesz jej zadawac cos trudniejszego, przynosic na zajecia tez cos trudniejszego jakies zadania zeby sie z nimi zmierzyla. wiem ze to trundno wykonac jak ma sie cala klase na glowie a tu dla jednej cos ekstra a lekacja ma tylko 45 minut. ja mialam odwrotnie bo mialam w klasie po 2-3 osoby z orzeczenem z poradni i tez ciezko bo odstawali poziomem od reszty klasy a jak tu prowadzic jednoczesnie zajecia dla 2 grup na 2 poziomach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gdyby miała napisać wypracowanie na jeden temat, a napisałaby na inny, ale b. dobrze to nie miałaby tego zaliczonego. Polecenie było jasne i powinna to respektować. Porozmawiaj z nią i powiedz, że następnym razem mozesz wogóle nie zaliczyć sprawdzianu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×