Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nemejka333

siusiak u dwulatka

Polecane posty

Gość nemejka333

Coś mnie martwi u synka. Może któraś zna się lepiej na fizjonomii. U mojego synka wzdłuż siuśka, ale tylko z jednej strony jest taka biała smuga, jakby pod skórą, białe jakby zgrubienie. Reszta wydaje mi się w porządku, ale to nie wiem. jakis czas temu to sie zrobilo, ale mam wrażenie akby się powiększyło. oczywiście pojde do lekarza, tylko za kilkadni.bede wdzieczna za podpowiedz

Gość dellicje
to jest mastka, zbiera mu się tam naturalny tłuszcz. Wynika z tego , że napletek nie ściagasz do konca ?

Gość memejka33
nie znam się na tym, ale jak mu myję siuska to ściągam mu na tyle ile się da, widac dziurke.ze wszystkich stron ładnie skórka mu się ściąga,choć nie do końca, a z tej jednej tak gorzej. myślałam ze tak jest prawidłowo. jakies trzy miesiące temu na bilansie lekarka nie mówiła że coś nie tak. trzeba pójśc z tym do lekarza?

Gość stulejka sę kłania
A wiecie że odciąganie może prowadzić do stulejki przed która w założeniu mialo bronić? teraz już lekarze odradzają odciąganie tak jak nie wyciska się już pokarmu,ani nie przekłada pieluchą bioderek. trochę edukacji kobiety.

Gość mama synkaaaaaa
oczywiscie ze przy myciu trzeba troszke te skorke odsuwac ! sama w zyciu nie zejdzie!

Gość loris26
bardziej nie naciąganie sprzyja stulejce.Lekarze nie mówia o tym, żeby naciągać bo przeciez później maja pacjentów ze stulejka.Mojej koleżance tez lekarka nie powiedziała i skończyło sie oczywiście zabiegiem przecinania, więc może co niektórzy co wypisuja bzdury, zeby nie naciągac może sie doedukuja.

Gość mama synkaaaaaa