Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Beznaadzieja

Wszystko mi się sypie. Nie wiem czego chcę.

Polecane posty

Gość Beznaadzieja

Mam 20 lat. Studiuję medycynę. Na kasę nie narzekam (sama się utrzymuję). Mam faceta. Niby wszystko zajebiście, ale czegoś mi brak w życiu. Jakiejś pasji. Uniesienia. Przejdźmy do sedna. Mój facet nie ma wykształcenia. Mało zarabia (i mało pracuje), nie ma ambicji planów. Do tej pory mi to nie przeszkadzało, ale teraz patrzę na to jakoś realnie. Ciągle nic mu się nie chce. Nigdzie nie wychodzimy. Sama prowadzę bujne życie towarzyskie i wiem, że On ma o to do mnie pretensje. Jak proponuję, żebysmy gdzieś wyszli to on znowu nie ma chęci. Kocham go, jesteśmy razem 3 lata, ale nie wiem czy to ma sens to wszystko dalej ciągnąc.

Gość minus 69 w pościeli
imprezowicz z kasą - dla ciebie byłby idealny

Gość uciekaj od niego
znasz powiedzenie z kim przystajesz tym sie stajesz, tez bedziesz taka mierna jak on, jak z nim zostaniesz, bo on cie sciagnie w dol i twoje ambicje

Gość Beznaadzieja
To nie jest tak, ze ja chcę kasy. Ja jestem typem kobiety, która sama na siebie zarabia, ale wolałabym miec kogoś, kto jest bardziej ogarnięty zyciowo. Dużo nie imprezuję, ale lubię od czasu do czasu. Przede wszystkim muszę się uczyc i jeszcze na siebie zarobic. A on ma wszystko w dupie i jeszcze myśli, ze studia medyczne to pryszcz.

Gość Anni123
20 lat i myslisz ze ten chłopak juz "to ten"?

Gość to dasz naszemu przeznaczeniu
Gdybym studiował medycynę jedyne studia na których warto mieć motywację do nauki,to nigdy nie napisałbym,że życie jest beznadziejne,tylko wkuwał i wkuwał,żeby wyjechać stąd.

Gość Beznaadzieja