Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość smutna panna

mam wszystko-nie chce mi sie żyć

Polecane posty

Gość smutna panna

witam.jestem studentka stomatologii,mojej rodzinie nigdy nic nie brakowało.potrzebowałam na coś pieniądze to zawsze je dostawałam.na zdrowie nie mogę narzekać.z urody uważam że jestem atrakcyjna.jednakże brak mi radości życia.momentami naprawdę myślę że niepotrzebnie sie urodziłam.nie chce mi sie żyć.:(

Gość mi_mi_sio_wa.
to mi oddaj to co masz ok?

Gość mimiimimimi
kretynko nie brakowało ci nic czy niczego?!?!?! widać znajomosci jezyka polskiego brakowało i solidnych podstaw edukacyjnych!

Gość smutna panna
niczego.przepraszam pisze z komórki.nawet tego 2 raz nie przeczytałam.naprawdę jestem przygnębiona:(

Gość ghgsgrrkrre
A masz chłopaka, znajomych? Może to z tego powodu nie masz chęci do życia.

Gość ??!!!dddd
Kurcze. Nie załamuj się. Wymyśl sobie jakieś zajęcie, jakieś hobby i się realizuj. Jak będziesz miała co robić, to nie będziesz myślała o głupotach i nabierzesz chęci do życia :) Głowa do góry i się nie poddawaj. Nigdy nie można się poddawać. I pamiętaj o tym, że zawsze przychodzą takie dni, że się żyć odechciewa. Jednak one przechodzą.

Gość smutna panna
nie mam chłopaka.dzisiaj sie dowiedziałam,że ktoś kogo darzyłam uczuciem ponad rok,ma dziewczynę:(

Gość smutna panna
czytałam ten wątek:) szczerze mówiąc chłopak pisze tak jakbym ja mogła napisać o sobie.stąd mój wątek:)ale niestety to temat z 1września.miło byłoby pogadać z kimś,kto ma podobny problem

Gość niunia von felcia
to fajnie , a z drugiej strony nie umiesz sie cieszyc tym , co masz... znasz ksiazke Weronika postanawia umrzec? ona tez tak samo miala... koniec swiata ma byc za rok , wiec ciesz sie zyciem, ktore ci pozostalo... pozdrawia studentka farmacji

Gość uszczesliwiacz