Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 27latek

jak coś zmienić?

Polecane posty

Gość 27latek

W przyszłym tygodniu kończę 27 lat. Naszło mnie na małe podsumowania. Mimo swego wieku, nigdy nie miałem dziewczyny, co od pewnego czasu jest dla mnie sporym problemem. Widząc zakochane nastolatki trzymające się za ręce dociera do mnie, że minęła mi młodość, że już nigdy nie będę taki, jak oni. Jak coś zmienić i zacząć się z kimś spotykać?

Co Ty gadasz, znam facetów nawet starszych od siebie, którzy korzystaja z zycia, nie mają dziewczyny. Spójrz na to w inny sposób, zapewne w takim wieku masz już lepszą prace, jesteś niezależny. a miłość? Miłość sama przyjdzie, tylko nie zamykaj się w domu.

Gość 27latek
Emanująca Lajtem: chodzi o to, że ja nie mam żadnego doświadczenia z dziewczynami, nigdy z żadną nie byłem, nie spotykałem się itd. Co do pracy, to aktualnie jej szukam, bo w poprzedniej to był jakiś koszmar.

Gość ptasiek nastroszony
hahahahaha tylko dbaj o rece sie nie zatrzep bo wydajnosc Ci w pracy spadnie i zasilisz armie bezrobotnych

Gość 27latek
możecie mi coś serio poradzić, jak wyjść z tej sytuacji?

Gość unbelievable
Znowy ty? Przecież dostałeś już mnóstwo rad. Ale wszystko było na nie. Nie ma dla ciebie ratunku. Zostaniesz sam, pogódź się z tym. Sama ci laska z nieba nie spadnie. Takie rzeczy tylko w filmach.

Gość 27latek
unbelievable: nie będę zaczepiał obcych ludzi na ulicy, bo nie jest to dobrze widziane. Innych możliwości na razie dla siebie nie widzę. Więc nie twierdź, że wszystko jest takie łatwe i różowe.

Kurde ale masz w końcu jakiś znajomych nie? A oni pewnie mają samotna koleżankę z która mógłbyś pobajerowac. wychodź z nimi do klubów, gdziekolwiek, facet no weź ogarnij

Gość 27latek