Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość witammatma

proszę o odpowiedź...

Polecane posty

Gość witammatma

witam jestem studentką elektroniki i chciałabym dorabiać przez dawanie korepetycji z matematyki... jednak... mam do Was głupie pytanie czy ja mam obowiązek odprowadzać podatek od tego co zarobie? wiem może głupie pytanie ale naprawdę nie orientuję się w tym...

Gość sdgdgdr
jak chcesz robic na czarno to nie, a jak chcesz po to zalozyc firme to tak

Gość hwdpxx
na murzyna rób i tak się nikt nie dowie

Gość nie nie nie znajoma
nie odprowadzaj, daj ogloszenie w necie na jakims portalu z praca, ktos sie zglosi to bierz 30dychy i ikomu nie mow. a juz na pewno nie tym zlodzejom politykom

Gość witammatma
dobrze dziekuję

Gość jak chcesz spac spokojnie to
odprowadzaj, mizesz wtedy np oglaszac sie w necie- jesli masz zamiar to powaznie traktowac. jak np siostrzencowi dajesz to bez pprzesady.

Gość jak chcesz spac spokojnie to
no nie rozwalajcie mnie ! zlodzeijom politykom? tak moze napisac wlasnie tylko zlodziej.Nieodprowadzanie podatku jest okradaniem obywateli, bo niby skad pamstwo ma miec kase? to tak samo jak podatek od pracy czy wynajmu mieszkania, sprzedazy itd.

Gość sdgdgdr
wiesz co? gdybysmy my jeszcze mieli REALNE korzysci z tych podatkow :O wszystko co odprowadzamy to nawet nie starcza na MINIMUM chocby refundacje potrzebnych lekow, drogi, stadiony, bezpieczenstwo...

Gość nie nie vnfdkv
nasze podatki poszły na jakies urządzenia elektroniczne dla złodziejów. jak ktos ma firme ktora przynosi duze dochody niech oddaje. a ona biedna dziewczyny tygodniowo 100 zł wyciągnie a Ty chcesz jej jeszcze zabrac ćwierć.

Gość nie nie vnfdkv