Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość erkhieru

Proszę o pomoc w przetłumaczeniu tekstu!

Polecane posty

Gość erkhieru

Section 1- Rational for promoting childrens understanding of inclusion/diversity and for selecting chosen area of diversity *Critically discuss why practitioners should play a part in promoting childrens/young peoples understanding of inclusion and diversity (ie. impact of prejudice, stereotypes, discrimination, intolerance). * Referring to literature, critically discuss why childrens/young peoples understanding of the selected area of diversity should be promoted. Section 2- Reflection (This section should also be supported with academic underpinning) * Discuss the appropriateness of the resource produced (age appropriate, learning outcomes) *Critically evaluate the outcome of activity/resource i) what the child/ young person learned ii) what you have learned from undertaking the activity with the child *Justify any revision of the resource felt required and suggest ways of ensuring this is not presented as a stand alone activity *Evaluate what you have learned from the module, how this will inform future practice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sekcja 1 - Rational promowania dzieci zrozumienia włączenie / różnorodności i wyboru wybranej dziedzinie różnorodności * krytycznie dyskutować dlaczego praktyków powinny odgrywać rolę w promowaniu dzieci / młodych ludzi rozumienia integracji i różnorodności (np. wpływ uprzedzeń, stereotypów, dyskryminacji nietolerancji). * Odnosząc się do literatury, krytyków dyskutować dlaczego dzieci / młodych ludzi zrozumienie wybranym obszarze różnorodność powinna być promowana. Sekcja 2 - Reflection (Sekcja ta powinna być również obsługiwane z akademickich będących podstawą) * Omów stosowności produkowane zasobów ( stosowne do wieku, efekty kształcenia) * krytycznie ocenia wyniki działalności / resource i) tego, co dziecko / młoda osoba dowiedział ii), czego nauczyłeś się od podejmowania działalności z dzieckiem * Wyrównanie ewentualnych zmian zasobów uważał za potrzebne i zasugerować sposoby zapewniając tym nie jest przedstawiony jako stanowisko działalność samodzielnie * ocenić, czego nauczyłeś się z modułu, jak to będzie informować przyszłych działań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość o bo padnę :D
hahhaaa, a czytałeś w ogóle ten "przetłumaczony" bełkot? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bogu ducha winna
Sekcja 1 - Rational promowania zrozumienia dla dzieci z włączenie / różnorodności i wyboru wybranej dziedzinie różnorodności * Krytycznie dyskutować dlaczego praktyków powinny odgrywać rolę w promowaniu dzieci / młodzieży zrozumienie narodów integracji i różnorodności (np. wpływ uprzedzeń, stereotypów, dyskryminacji, nietolerancji). * Odnosząc się do literatury, krytyków dyskutować dlaczego dzieci / młodych ludzi zrozumienie wybranym obszarze różnorodności powinny być promowane. Sekcja 2 - Reflection (Sekcja ta powinna być również obsługiwane z podstaw naukowych) * Porozmawiaj stosowności produkowane zasobów (stosowne do wieku, efekty kształcenia) * Krytycznie ocenia wyniki działalności / resource i) tego, co dziecko / młoda osoba dowiedział ii), czego nauczyłeś się od podejmowania działalności z dzieckiem * Wyrównanie ewentualnych zmian zasobów uważał za potrzebne i zaproponuje sposoby zapewnienia nie jest to przedstawiane jako samodzielna działalność * Ocenić, czego nauczyłeś się z modułu, jak to będzie informować przyszłych działań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kolejna z translatorem :D
Do translatora to autor/ka sama sobie mógł/mogła wrzucić, barany :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bogu ducha winna
kolejna z translatorem :D jak masz tepy umysl to radze zrezygnowac z kompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kolejna z translatorem :D
tępy umysł to masz ty, szmato, wrzucając tekst do translatora i wklejając taki bełkot bez sprawdzenia :O myślisz, że komuś tym pomogłaś, czy że autorka nie ma internetowych maszynek do tłumaczenia? :D co za goopia peesda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość erkhieru
czy ktoś mi jednak pomoże w tłumaczeniu tego bełkotu? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×