Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bezrobotna i zalamana

Ludzie gdzie szukać pracy? Mam DOŚĆ bezrobocia!!!

Polecane posty

Szukam pracy od 1,5 roku i nie mogę nic znaleźć. Jak chciałam pójść na kasę albo do obsługi klienta to usłyszałam że nie mam doświadczenia w sprzedaży i mi podziękowali. Tak więc z wyższym wykształceniem nie ma pracy, bez wykształcenia też nie więc co mam zrobić w tym pieprzonym kraju żeby mieć za co żyć???

Gość etgbgw r
Musisz pozyczyc kase na chlanie i bywanie by zawrzec znajomosci. W tym kraju prace sie ma po znajomosci

Zauważyłam ale nie mam tych znajomości, więc co mam zrobić powiesić się?? Takie są w tym kraju ogłoszenia o pracę :/ Prawo jazdy kat B, znajomość urdu i punjabi - biegle. Pomoc w organizacji biura, obsługa korespondencji, dokumentacji oraz telefoniczne umawianie kontrahentów spółki.

Gość faaaafrefd
tez nie mam doswiadczenia w sprzedazy i nie umiem obslugiwac kasy by isc do sklepu:O odmowili mi w 3 miejsach..

No właśnie i bądź tu mądry i pracuj... porażka, jestem już tak wściekła że nie mam na nic siły, chęci szukania dalej bo nie mam pomysłów gdzie szukać...

Gość no to moze przeprowadz
sie do wiekszego miasta?w wiekszym miescie latwiej znalezc prace

Nie mogę się przeprowadzić,mam tu męża i mieszkanie. Poza tym mieszkam w mieście 400 tysięcy mieszkańców więc nie takie małe...

Gość adafgh
a skad jestes?

załóż sobie profil na goldenline i na facebooku. wypełnij swoje cv. wysyłaj dziennie około 10-15 cv - nie tylko na kasjerki - również do banków, na przedstawicieli handlowych, do sklepów z ciuchami (idź do galerii handlowej i poszukaj ogłoszeń na szybach). przeczytaj również porady na tipach na temat szukania pracy http://goo.gl/AUuM