Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość februaryyyyyyy

Co mam o tym sądzić?Poradźcie

Polecane posty

Gość februaryyyyyyy

Mam chłopaka jesteśmy ze sobą 3 lata, nie planujemy na razie niczego. A on wczoraj dzwoni do mnie, że znalazł fajny samochód, oglądał go nawet:)Ja n to opowiedziałam to fajnie:) A on, że nie ma na niego pieniędzy i czy moja mama nie mogłaby mi go kupić?? A on później by go ode mnie odkupił?? Ja na chwilę obecną nie pracuję bo studiuję. Zdziwiona jestem innym faktem, bo zawsze mówił, że nie ma pieniędzy a rodziców dom sam wykańcza. Trochę mnie zdziwiło to pytanie, bo nie jest nawet moim narzeczonym, a na inne rzeczy pieniądze ma.Co o tym sądzicie??

Gość februaryyyyyyy
dodam, że nie ma pieniędzy na ten samochód, bo inwestuje wszystko w dom dla rodziny i długo nie będzie mieć .

Gość confused30
nie daj się namówic, w żadnym wypadku...chyba żart!

Gość februaryyyyyyy
No właśnie aż mi się przykro zrobiło:(zawsze mówił, że nie ma pieniędzy a teraz buduje do dom rodzinie sam. Aż jestem zdziwiona i teraz z takim czymś wyszedł ehhh

Gość februaryyyyyyy
Nie wiem w ogóle dlaczego wyszedł do mnie z taką propozycją?wiedząc, że nie będzie go stać zwrócić mi te pieniądze i nawet mnie byłoby głupio prosić mamę o samochód:/ a on by nim jeździł:(wierzyć mi się nie chce:(

Gość februaryyyyyyy
Wczoraj zaplanował, że będzie uprawiał rzadką odmianę niebieskiej kalarepy, a dziś chce uczyć świstaki stepować :/ czy on jest dziwny?

Gość ffdgfg
tak szczerze to nic z tego nie rozumiem... ty nie jestes nawet jego narzeoczną ale dupy mu dajesz?

Gość februaryyyyyyy
Ja też jestem zdziwiona jego zachowaniem i też nie rozumiem tego?

Gość februaryyyyyyy
Jestesmy ze sobą, ale zachowujemy czystość. Jestem wierząca, a on jest śledziem.