Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość szukam pracy dorywczej------

praca dorywcza po studiach

Polecane posty

Gość szukam pracy dorywczej------

Jestem po studiach. Póki nie znajdę pracy, to podjęłabym pracę dorywczą. Mam już 26 lat, a w ogłoszeniach o takie pracy, np. rozdawanie ulotek, hostessa, itp. wymagają statusu studenta lub ucznia. Dlatego że nie płacą ubezpieczenia przy umowie zlecenie. Ale jest jeszcze umowa o dzieło i tu chyba nie trzeba płacić ubezpieczenia? Czy ktoś po studiach może pracował tak, np. rozdawał ulotki? Czy były problemy z załapaniem się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość MałaPomarańczowa
jakiej płacy oczekujesz, przy takiej pracy dorywczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szukam pracy dorywczej------
Płaca by wystarczyła taka, jak płacą studentom, a może być nawet mniej. Pytanie czy w ogóle mam szanse na taką pracę, jeśli nie mam ubezpieczenia z innego źródła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 66asika45
wez sie nie ponizaj z ulotkami zmarzniesz i na leki wiecej pojdzie szukajw agencjach pracy zagranicznej hollandia przy kwiatkach itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iiilllooonaaaaaaaaaaaaa
czy nie lepiej gdybyś załatwiła sobie staż z urzędu pracy lub przygotowanie zawodowe. Później mimo, że jesteś po studiach nie mając doświadczenia zawodowego, ciężko będzie Ci znaleźć pracę umysłową. Zrobisz jak chcesz oczywiście, ale mam koleżankę, która skończyła studia, ale ma doświadczenie w handlu, ok. 3 m-cy w biurze i nie ma odp., a składa CV jako pracownik biurowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość