Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Studentka_FG

Filologia germańska!

Polecane posty

Gość Studentka_FG

Witam, czy jest tu ktoś, kto studiuje/studiował filologię germańską? Ja jestem na 1 roku, od zawsze lubiłam j.niemiecki i idzie mi bardzo dobrze. Studiuję na uniwersytecie w Szczecinie. Tylko, że coraz częściej zastanawiam się co będzie po studiach, tzn. co z pracą itd. Macie może jakieś doświadczenia związane z tym kierunkiem studiów? Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś taki ;) Serdecznie pozdrawiam!

Gość 000000*
Studentko, dorabiasz po zajęciach ? Czy lubisz TE sprawy ?

Gość no ...prace w szkole powinnas
znależć ale jeśli masz na cos wiecej chęć to zacznij juz szukać🖐️

Gość dziś na pomarańczowo
filologów jest od groma. po takich studiach możesz być nauczycielem albo tłumaczem. w szkołach publicznych pracy nie uświadczysz, chyba, że na jakieś zastępstwa albo jeśli masz znajomości, może ktoś Cię wkręci na etat. szkoły językowe chętniej przyjmują, bo często są na etapie ciągłego rozwoju i potrzebują kadry, ale ilość miejsc też jest ograniczona. możesz pracować jako tłumacz w jakichś zagranicznych firmach, poza tym w wydawnictwach, bankach, w handlu i szeroko pojętej obsłudze klienta, tam, gdzie jest potrzebna biegła znajomość języka, ale niestety na ogół w takich miejscach musisz też umieć coś poza samym językiem. możesz też założyć biuro tłumaczeń i pracować na własną rękę.

Gość Studentka_FG
Dziękuję za odpowiedź, dopiero jestem na 1 roku jak już pisałam i jeszcze nie mam planów co do pracy i póki co pracować nie zamierzam, ale myślę o przyszłości. A te lata szybko miną i potem trzeba będzie coś wymyślić.:) No nic, dzięki:)