Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wqdqdqdwqdwqddd

chlopak mnie poprawia ciagle jak np powiem

Polecane posty

Gość wqdqdqdwqdwqddd

,,co?" - to on ,ze nie mówi ,że ,,co" tylko ,, prosze?" albo jak mówię ,,pogadac" to on ,ze gada to papuga i sie mowi ,,rozmawiać " nie ,, gadać" i mnie poprawia jakby był moim rodzicem ,a ja bym miała 3 lata wkurza mnie to . jestem po studiach ,ale przecież to język potoczny i dlaczego mam sie wyrażać przy nim tylko grzecznosciowo?

Gość ech.......................
Zjebani ludzie tak mają Albo przypierdalają się do ortografi mimo że masz x fakultetów i jesteś lepsza od nich. Ja bym z takim nie wytrzymał.

Gość wqdqdqdwqdwqddd
niby to szczególy ,ale to denerwujące. albo jak powiem do niego ,, no" zamiast ,, tak" a co ja mam 4 lata żeby on mnie uczyl jak mam sie wyrażac?

Gość putinka
ja bym na twoim miejscu starała się mówic poprawnie i starała się go przyłapac na takim błędzieg wiadomo co wtedy :-Da poucza się przy obcych?

Gość wqdqdqdwqdwqddd
przy obcych raczej nie . ale jak jestesmy sami to mnie czesto tak poprawia

Gość dsfghdsfghdsfghjdfghj
ciezko wszedzie jak to dlatego ze jego mama sama by chciala go pierdolic pewnie jej maz jej do cipy nie zaglada powiedz jej ze jak chce syna ruchac to na spoko http://www.youtube.com/watch?v=fjy3AT4iEUs

Gość barddottka
A my z chłopakiem też się porpawiamy, śmiejemy z siebie jak coś niepoprawnie powiemy. Ogólnie wszystko w formie żartów z dystansem do siebie :)

Gość wuwuzele
I tak trzymać.

Gość barddottka
Oczywiście to jest też rada dla Ciebie autorko, zamiast się obrażać śmiej się z tego, z siebie, tak samo poprawiaj chłopaka i śmiejcie się razem. Każdy mówi z błędami czasem.

Ja bym z takim idiotą nie wytrzymała :D dostałby w łeb i wypad :p chociaż raczej nie mówię co :D

Gość barddottka