Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kurnachata2

MPK kraków mandat:/ prosze o odp

Polecane posty

Gość kurnachata2

Dostałam karę mpk za brak biletu pokazałam dowód osobisty, ale dostałam mandat 150 zł +2,80 za bilet którego nie miałam, jestem studentką wie czy w tej sytuacji nie poiwnnam dostac kary 100 zł+1,40 ??? prosze o odp czy moge sie w tej sytuacji odwolac do zmniejszenia kwoty badz umozenia kary

Gość HMS...SDSS..Petard
tramwaj czy autobus?

Gość kurnachata2
autobus

Łoj. Jeszcze 2 lata temu jak mnie złapali to było 70 zł. Czemu juz 150? A własnie nie ma tak,ze jak na miejscu zapłacisz, to jest 70 zeta?

Gość HMS...SDSS..Petard
z tramwajem wiem jak sobie poradzić, ale z tym też ci pomogę. ul. Wawrzyńca 13. 1 sze piętro. Facet nazywa się Fiut ( to ni żart ) Idź do tego pana i powiedz że nie zdążyłaś skasowac biletu bo był tłok a kontrola zaczęła się natychmiast po wejściu do pojazdu. Mandat podpisałaś ze zdenerwowania. Sprawa zostanie anulowana. Masz na to moje słowo :D Pozdrawiam

Gość HMS...SDSS..Petard
już ci opiszę. minutka

Gość kurnachata2
jejku było by bosko szkoda mi tych 150 złotych poza tym tak jak mowie wydaje mi sie ze powinno byc 100 jako ulgowy..i do tygodnia 70 jest wtedy :) tylko nie mialam biletu i pokazalam dowod osobisty a legitymacji studenckiej nie i moze dlateggo mi dal 150... co jak bym pwoiedziala ze mandat jest za wysoki? hehe cos o nim slyszalam ;p sprobuje to zrobic:( dziekkkuje wam:*

Gość HMS...SDSS..Petard