Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość głupia gęśśś

Głupie pytanie o hotel...

Polecane posty

Gość głupia gęśśś

Czy dwie osoby mogą wynająć pokój jednoosobowy w hotelu...?Chcę spędzić weekend tylko z chłopakiem, planujemy wyjazd, więc wystarczy nam jedno łóżko. Czy możemy wynająć pokój jednoosobowy...?Nie znam się na tym, nie wiem jak to wygląda w hotelach :D:D

Gość no nie mogeee
co polaczku pomyslalas sobie ze wynajmiecie jedynke i zaplacicie za jedno miejsce cwaniaki? nie ma tak łatwo. pary wynajmują dwójkę z jednym, dwuosobowym lozkiem :o zal mi takich ludzi

Gość głupia gęśśś
nie wiem, więc pytam. Od tego jest chyba forum, prawda?

Gość no nie mogeee
juz napisałam! dwie osoby = pokój dwuosobowy ze wspólnym łóżkiem cwaniaro :o

Gość głupia gęśśś
DZIĘKUJĘ za odpowiedź, niekulturalny człowieku...

Gość taka jedna dziewczyna ze Szcz
Ja kiedyś wynajęłam jednoosobowy apartament a też mieszkałam z chłopakiem. Łóżko było duże podwójne, w ogóle były 2 pokoje, łazienka i kuchnia i w sumie nie wiem dlaczego oferowali to jako apartament dla 1 osoby. Musisz zapytać jakie mają łóżka- jeżeli takie 1 to się nie zmieścicie na łóżku i tyle. Poza tym jest takie coś jak dopłata za gościa ;) jeżeli spędzi noc. Gość ma opuścić pokój do 22 ;) A przynajmniej kiedyś tak było.

Gość głupia gęśśś
taka jedna dziewczyna ze Szcz w tych hotelach, które oglądam, nie piszą nic o podwójnym łóżku właśnie. No ni, podzwonie i popytam

Gość taka jedna dziewczyna ze Szcz
U mnie też nie pisali- ale były zdjęcia na ich stronie www i widziałam mój pokój i było widać że łóżko jest duże. Okazało się że to 2 złączone ze sobą. Poszukaj na stronie internetowej pokoi jak wyglądają a będziesz widzieć jakie mają łóżka. Czasami też nie opłaca się brać 1, bo cena jest taka jak za 2. Mało hoteli ma stricte pokoje dla 1 osoby. Życzę powodzenia!