Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pure.zone

premium-appetite

Polecane posty

Gość gość
PREMIUM VODKA 40% 0,5L Dodaj do ulubionych Dodaj do listy zakupów Średnia miara Średnia miara (e) Jednostka ml Rozmiar opakowania 500 Jednostka (specyficzna) Jednostka (specyficzna): Mililitrów Wymiar liczbowy Wymiar liczbowy: 500 Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Spożywanie alkoholu szkodzi zdrowiu. O marce Premium była jedną z najpopularniejszych wódek lat 90-tych. Marka od zawsze kojarzona z najwyższą jakością oraz nowoczesną stylistyką. Nie inaczej jest teraz - wódka PREMIUM to produkt skierowany do konsumentów, którzy cenią jakość i estetykę w atrakcyjnej cenie. Opis produktu Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Kategorie Artykuły monopolowe, Wódki i nalewki, Wódka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium Hotel Panorama Kod hotelu: BUD12087 Hotel znajduje się w mieście Siófok, nad samym brzegiem Balatonu. Do trawiastej plaży jest zaledwie kilka kroków. Wypoczywać można także w ogrodzie hotelowym z leżakami. Wiele atrakcji czeka tu na najmłodszych wczasowiczów. Przygotowano dla nich specjalny program animacyjny oraz oddzielny brodzik. Dorośli goście mogą korzystać z krytego basenu, szerokiej oferty sportowej i wellness. W pakiecie 2 posiłki dziennie w formie bufetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Położenie • w mieście Siófok (ok. 1,5 km do centrum) • ok. 50 m do trawiastej plaży (dla gości hotelowych bez opłat) • czas dojazdu z lotniska: ok. 60 min Hotel Hotel znajduje się w mieście Siófok, nad samym brzegiem Balatonu. Do trawiastej plaży jest zaledwie kilka kroków. Wypoczywać można także w ogrodzie hotelowym z leżakami. Do dyspozycji gości: • klimatyzowany hall z recepcją (sejf za opłatą ok. 2 €/dzień) • klimatyzowana restauracja • bar i taras • ogród hotelowy z leżakami (w cenie) • nowy basen zewnętrzny i brodzik • zamykany, niestrzeżony parking hotelowy za opłatą (ok. 5 €/dzień) • bezpłatne miejsca parkingowe, przy ulicy przed hotelem (niewielka liczba). Wyposażenie: • bezpłatny internet Wi-Fi w przestrzeni ogólnodostępnej. Dodatkowe udogodnienia: • schowek na rowery. Karty: Visa, MasterCard, Diners i Amexco. Liczba pokojów: 156. Kategoria lokalna: 4 gwiazdki. Pokoje W ofercie dostępne są komfortowo urządzone i wyremontowane w 2013 r pokoje 2-osobowe i pokoje rodzinne, z łazienką (wanna, WC, suszarka), telefonem, LCD TV sat., klimatyzacją, minibarem (za opłatą) część pokoi z balkonem. Dostępne są również Pokoje w wersji ekonomicznej. Pokój 2-osobowy (DZX1): • z bocznym widokiem na jezioro • ok 24 m2 • z opcją dostawki • łazienka (wanna, WC, suszarka do włosów) • telefon • TV sat. • klimatyzacja • minibar (płatny). Pokój rodzinny (FZX1): • składający się z dwóch położonych obok siebie pokojów (DZX1) z drzwiami łączącymi • ok. 48 m2 • łazienka (wanna, WC, suszarka do włosów) • telefon • TV sat. • klimatyzacja • minibar (płatny). Pokój ekonomiczny (DZZ1): • ok. 24 m2 • łazienka (wanna, WC, suszarka do włosów) • telefon • TV sat. • klimatyzacja • minibar (płatny). Wyżywienie 2 posiłki: • śniadania i kolacje serwowane w formie urozmaiconego bufetu – typowe dania kuchni węgierskiej i międzynarodowej. Sport i Wellness W cenie: • kryty basen • sauna • łaźnia parowa • tepidarium • sanarium • wypożyczalnia rowerów • siłownia • tenis stołowy. Płatne: • solarium • masaże • zabiegi kosmetyczne • fryzjer. Dla dzieci • program animacyjny (04.07-20.08) w godz. 10.00-12.00 i 15.00-17.00 • sala z zabawkami • brodzik dla dzieci • łóżeczka dla niemowląt (na życzenie; w cenie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera. Zobacz ile zyskujesz z Premium Club Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club.Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius. Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera Zobacz ile zyskujesz z Premium Club► Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium Hotel Panorama Kod hotelu: BUD12087 Hotel znajduje się w mieście Siófok, nad samym brzegiem Balatonu. Do trawiastej plaży jest zaledwie kilka kroków. Wypoczywać można także w ogrodzie hotelowym z leżakami. Wiele atrakcji czeka tu na najmłodszych wczasowiczów. Przygotowano dla nich specjalny program animacyjny oraz oddzielny brodzik. Dorośli goście mogą korzystać z krytego basenu, szerokiej oferty sportowej i wellness. W pakiecie 2 posiłki dziennie w formie bufetu. Premium Hotel Panorama Kod hotelu: BUD12087 Hotel znajduje się w mieście Siófok, nad samym brzegiem Balatonu. Do trawiastej plaży jest zaledwie kilka kroków. Wypoczywać można także w ogrodzie hotelowym z leżakami. Wiele atrakcji czeka tu na najmłodszych wczasowiczów. Przygotowano dla nich specjalny program animacyjny oraz oddzielny brodzik. Dorośli goście mogą korzystać z krytego basenu, szerokiej oferty sportowej i wellness. W pakiecie 2 posiłki dziennie w formie bufetu. Premium Hotel Panorama Kod hotelu: BUD12087 Hotel znajduje się w mieście Siófok, nad samym brzegiem Balatonu. Do trawiastej plaży jest zaledwie kilka kroków. Wypoczywać można także w ogrodzie hotelowym z leżakami. Wiele atrakcji czeka tu na najmłodszych wczasowiczów. Przygotowano dla nich specjalny program animacyjny oraz oddzielny brodzik. Dorośli goście mogą korzystać z krytego basenu, szerokiej oferty sportowej i wellness. W pakiecie 2 posiłki dziennie w formie bufetu. Premium Hotel Panorama Kod hotelu: BUD12087 Hotel znajduje się w mieście Siófok, nad samym brzegiem Balatonu. Do trawiastej plaży jest zaledwie kilka kroków. Wypoczywać można także w ogrodzie hotelowym z leżakami. Wiele atrakcji czeka tu na najmłodszych wczasowiczów. Przygotowano dla nich specjalny program animacyjny oraz oddzielny brodzik. Dorośli goście mogą korzystać z krytego basenu, szerokiej oferty sportowej i wellness. W pakiecie 2 posiłki dziennie w formie bufetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera. Zobacz ile zyskujesz z Premium Club Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club.Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius. Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera Zobacz ile zyskujesz z Premium Club► Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club. Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera. Zobacz ile zyskujesz z Premium Club Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club.Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius. Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera Zobacz ile zyskujesz z Premium Club► Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam w drugim artykule z nowej serii tekstów „po roku eksploatacji”. Przyglądamy się tutaj używanym samochodom ciężarowym, prezentując opinie na temat tych pojazdów pozyskane od samych ich użytkowników. Użytkownikami tymi są firmy , które około rok temu wprowadziły do eksploatacji używane auto ciężarowe, przy zakupie korzystając z pomocy Getruck.pl, natomiast dzisiaj mogą odpowiedzieć nam na kilka zasadniczych pytań. Jak taka kilkuletnia ciężarówka sprawowała im się przez kolejne kilkanaście miesięcy? Jak kształtowało się jej zużycie paliwa? Czy firma miała ze swoim nowym nabytkiem jakieś problemy? Odpowiedzi na wszystkie te pytania czekają poniżej. To jednak nie koniec wstępu, bo że tak to ujmę nawiązując do klasyków polskiej kinematografii, „sprawa się rypła”, za co najmocniej przepraszam. W pierwszym artykule z tej nowej serii, który można przeczytać TUTAJ, pisałem bowiem, że dzisiaj opublikowany zostanie artykuł na temat używanego Volvo FH 480. I ów artykuł faktycznie został przygotowany, lecz niestety okazało się, że musimy poczekać jeszcze kilka dni na zdjęcia. To była zła wiadomość, natomiast dobra wiadomość jest taka, że otrzymałem od firmy Getruck.pl inne sprawozdanie z eksploatacji używanej ciężarówki, które mogę opublikować w miejscu Volva. Co więcej, bohaterem będzie tutaj pojazd z Volvem silnie spokrewniony, mianowicie Renault Premium.amochód, który weźmiemy dzisiaj pod lupę, to Renault Premium 450 DXi z 2007 roku, które wyposażono silnik zgodny z normami emisji spalin Euro 4, a także zautomatyzowaną przekładnię. W momencie zakupu, około rok temu, ciężarówka miała na liczniku 540 tys. kilometrów, natomiast dzisiaj wyświetlacz wskazuje o 70 tys. kilometrów więcej. Nad tym zespołem napędowym zamontowano wysoką kabinę sypialną. Renault Premium drugiej generacji określa się jednym z najbardziej udanych modeli w historii francuskiej firmy. Ciężarówka powstała we współpracy z Volvo Trucks, obecnym właścicielem Renault Trucks, a jednym z najważniejszych owoców tej współpracy był silnik szwedzko-francuskiej konstrukcji, czyli 11-litrowe DXi. Jednostka ta szybko zdobyła sobie spore grono zwolenników wśród firm transportowych, na co doskonałym dowodem może być zwycięstwo tego pojazdu w 2-letnim porównaniu samochodów ciężarowych zorganizowanym przez niemiecką firmę Fehrenkötter. O tym wielkim zwycięstwie modelu 450 w wersji Euro 5 wspominałem TUTAJ, prezentując również film na temat triumfatora. Firmy polubiły Renault Premium drugiej generacji za bardzo niską cenę, naprawdę niezłą trwałość, narzekając jednak na stosunkowo wysokie koszty napraw. Jakie opinie o Renault Premium wyrobili sobie natomiast kierowcy? Narzekali oni oczywiście na kabinę, co jednak nie do końca było jednak winą Renault Trucks. Wąska „Premiumka” z wysokim tunelem silnika została pomyślana jako pojazd na raczej krótkie i średnio długie trasy, podczas gdy wiele firm, szczególnie tych największych, wykorzystuje Premium Route nawet na przerzutach, gdzie przestrzeni wewnątrz faktycznie może zabraknąć. Z drugiej jednak strony Premium zawsze zbierało dobre opinie za bardzo dobre prowadzenie, co można docenić w czasie jazdy po naszych „pięknych” drogach.Dlaczego akurat Renault Premium? Właścicielem opisywanego samochodu ciężarowego jest niewielka firma transportowa składająca się zaledwie z dwóch ciągników siodłowych. Oba z nich to Renault Premium – starszy egzemplarz z silnikiem 420-konnym, a także właśnie ten model Euro 4. Jak przyznaje właściciel ciężarówki powód zakupu był prosty – cena i tylko cena, która była oczywiście bardzo niska w stosunku do wieku i przebiegu ciężarówki. Jak się sprawuje Renault Premium? Codzienna praca naszej bohaterki to jeżdżenie wyłącznie po kraju z chłodnią z unoszoną osią. Są to trasy wykonane raczej po płaskim terenie, lecz za to z całkiem sporymi tonażami – ładunki liczą sobie od 12 do 24 ton. Zdarzają się też powroty całkowicie na pusto. Jak wygląda więc w tej sytuacji zużycie paliwa Renault Premium 450 Euro 4? W cieplejszych miesiącach kształtowało się ono na poziomie 29 litrów na 100 km, teraz natomiast, kiedy jest chłodniej i wilgotniej, apetyt wzrósł do 32-33 litrów. Jak podkreśla właściciel, koszty napraw okazały się być jak na razie przyjemnie niskie, znacząco niższe niż na przykład w Volvo czy Scanii, Co ważne, mowa tutaj o obsłudze wykonywanej w nieautoryzowanym warsztacie. Jaką obsługę auto musiało jednak przechodzić? W ciągu roku eksploatacji zjazdu na warsztat wymagało zawieszenie kabiny, a ponadto pojawiały się błędy związane z systemem Adblue. Układ podający ciężarówce roztwór mocznika okazał się być zresztą największą wadą tego pojazdu – uciążliwe problemy z Adblue ciągle się powtarzają. Co zaś z największymi zaletami? Tutaj właściciel po raz kolejny mówi tylko o cenie.Trochę pochwał zebrał jeszcze silnik ciężarówki, który jest znacznie bardziej dynamiczny niż 420-konny motor z poprzedniczki. Z drugiej jednak strony właściciel zwraca uwagę na jego niską pojemność, która może oznaczać mniejszą trwałość. A kabina? Ta została oceniona po prostu jako ciasna, choć wystarczająca do jazdy po kraju. Wykorzystywanie jej na „międzynarodówce” byłoby jednak według właściciela uciążliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam w drugim artykule z nowej serii tekstów „po roku eksploatacji”. Przyglądamy się tutaj używanym samochodom ciężarowym, prezentując opinie na temat tych pojazdów pozyskane od samych ich użytkowników. Użytkownikami tymi są firmy , które około rok temu wprowadziły do eksploatacji używane auto ciężarowe, przy zakupie korzystając z pomocy Getruck.pl, natomiast dzisiaj mogą odpowiedzieć nam na kilka zasadniczych pytań. Jak taka kilkuletnia ciężarówka sprawowała im się przez kolejne kilkanaście miesięcy? Jak kształtowało się jej zużycie paliwa? Czy firma miała ze swoim nowym nabytkiem jakieś problemy? Odpowiedzi na wszystkie te pytania czekają poniżej. To jednak nie koniec wstępu, bo że tak to ujmę nawiązując do klasyków polskiej kinematografii, „sprawa się rypła”, za co najmocniej przepraszam. W pierwszym artykule z tej nowej serii, który można przeczytać TUTAJ, pisałem bowiem, że dzisiaj opublikowany zostanie artykuł na temat używanego Volvo FH 480. I ów artykuł faktycznie został przygotowany, lecz niestety okazało się, że musimy poczekać jeszcze kilka dni na zdjęcia. To była zła wiadomość, natomiast dobra wiadomość jest taka, że otrzymałem od firmy Getruck.pl inne sprawozdanie z eksploatacji używanej ciężarówki, które mogę opublikować w miejscu Volva. Co więcej, bohaterem będzie tutaj pojazd z Volvem silnie spokrewniony, mianowicie Renault Premium.amochód, który weźmiemy dzisiaj pod lupę, to Renault Premium 450 DXi z 2007 roku, które wyposażono silnik zgodny z normami emisji spalin Euro 4, a także zautomatyzowaną przekładnię. W momencie zakupu, około rok temu, ciężarówka miała na liczniku 540 tys. kilometrów, natomiast dzisiaj wyświetlacz wskazuje o 70 tys. kilometrów więcej. Nad tym zespołem napędowym zamontowano wysoką kabinę sypialną. Renault Premium drugiej generacji określa się jednym z najbardziej udanych modeli w historii francuskiej firmy. Ciężarówka powstała we współpracy z Volvo Trucks, obecnym właścicielem Renault Trucks, a jednym z najważniejszych owoców tej współpracy był silnik szwedzko-francuskiej konstrukcji, czyli 11-litrowe DXi. Jednostka ta szybko zdobyła sobie spore grono zwolenników wśród firm transportowych, na co doskonałym dowodem może być zwycięstwo tego pojazdu w 2-letnim porównaniu samochodów ciężarowych zorganizowanym przez niemiecką firmę Fehrenkötter. O tym wielkim zwycięstwie modelu 450 w wersji Euro 5 wspominałem TUTAJ, prezentując również film na temat triumfatora. Firmy polubiły Renault Premium drugiej generacji za bardzo niską cenę, naprawdę niezłą trwałość, narzekając jednak na stosunkowo wysokie koszty napraw. Jakie opinie o Renault Premium wyrobili sobie natomiast kierowcy? Narzekali oni oczywiście na kabinę, co jednak nie do końca było jednak winą Renault Trucks. Wąska „Premiumka” z wysokim tunelem silnika została pomyślana jako pojazd na raczej krótkie i średnio długie trasy, podczas gdy wiele firm, szczególnie tych największych, wykorzystuje Premium Route nawet na przerzutach, gdzie przestrzeni wewnątrz faktycznie może zabraknąć. Z drugiej jednak strony Premium zawsze zbierało dobre opinie za bardzo dobre prowadzenie, co można docenić w czasie jazdy po naszych „pięknych” drogach.Dlaczego akurat Renault Premium? Właścicielem opisywanego samochodu ciężarowego jest niewielka firma transportowa składająca się zaledwie z dwóch ciągników siodłowych. Oba z nich to Renault Premium – starszy egzemplarz z silnikiem 420-konnym, a także właśnie ten model Euro 4. Jak przyznaje właściciel ciężarówki powód zakupu był prosty – cena i tylko cena, która była oczywiście bardzo niska w stosunku do wieku i przebiegu ciężarówki. Jak się sprawuje Renault Premium? Codzienna praca naszej bohaterki to jeżdżenie wyłącznie po kraju z chłodnią z unoszoną osią. Są to trasy wykonane raczej po płaskim terenie, lecz za to z całkiem sporymi tonażami – ładunki liczą sobie od 12 do 24 ton. Zdarzają się też powroty całkowicie na pusto. Jak wygląda więc w tej sytuacji zużycie paliwa Renault Premium 450 Euro 4? W cieplejszych miesiącach kształtowało się ono na poziomie 29 litrów na 100 km, teraz natomiast, kiedy jest chłodniej i wilgotniej, apetyt wzrósł do 32-33 litrów. Jak podkreśla właściciel, koszty napraw okazały się być jak na razie przyjemnie niskie, znacząco niższe niż na przykład w Volvo czy Scanii, Co ważne, mowa tutaj o obsłudze wykonywanej w nieautoryzowanym warsztacie. Jaką obsługę auto musiało jednak przechodzić? W ciągu roku eksploatacji zjazdu na warsztat wymagało zawieszenie kabiny, a ponadto pojawiały się błędy związane z systemem Adblue. Układ podający ciężarówce roztwór mocznika okazał się być zresztą największą wadą tego pojazdu – uciążliwe problemy z Adblue ciągle się powtarzają. Co zaś z największymi zaletami? Tutaj właściciel po raz kolejny mówi tylko o cenie.Trochę pochwał zebrał jeszcze silnik ciężarówki, który jest znacznie bardziej dynamiczny niż 420-konny motor z poprzedniczki. Z drugiej jednak strony właściciel zwraca uwagę na jego niską pojemność, która może oznaczać mniejszą trwałość. A kabina? Ta została oceniona po prostu jako ciasna, choć wystarczająca do jazdy po kraju. Wykorzystywanie jej na „międzynarodówce” byłoby jednak według właściciela uciążliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Jednostka ml Rozmiar opakowania 500 Jednostka (specyficzna) Jednostka (specyficzna): Mililitrów Wymiar liczbowy Wymiar liczbowy: 500 Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Spożywanie alkoholu szkodzi zdrowiu. O marce Premium była jedną z najpopularniejszych wódek lat 90-tych. Marka od zawsze kojarzona z najwyższą jakością oraz nowoczesną stylistyką. Nie inaczej jest teraz - wódka PREMIUM to produkt skierowany do konsumentów, którzy cenią jakość i estetykę w atrakcyjnej cenie. Opis produktu Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Kategorie Artykuły monopolowe, Wódki i nalewki, Wódka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, my z mezem daliśmy sie namówić , ponieważ sprzedający zapewniali nas o możliwości zwrotu urządzenia w ciągu 14 dni, niestety najprawdopodobniej oszukano nas, Pani aby spisać umowę rozplombowała premium appetite, co w umowie wyklucza możliwość zwrotu, na dzień dzisiejszy Pan miga sie przed odebraniem sprzętu , a z ich ustnych zobowiązań co to zwrotu chyba niewiele wyniknie, chociaż obiecuje ze za dwa dni pojawi sie u nas w domu... jeśli nie to zostaje UOKiK i podanie sprawy do sądu , pozdrawiam UWAŻAJCIE NA PREMIUM APPETITE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Jednostka ml Rozmiar opakowania 500 Jednostka (specyficzna) Jednostka (specyficzna): Mililitrów Wymiar liczbowy Wymiar liczbowy: 500 Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Spożywanie alkoholu szkodzi zdrowiu. O marce Premium była jedną z najpopularniejszych wódek lat 90-tych. Marka od zawsze kojarzona z najwyższą jakością oraz nowoczesną stylistyką. Nie inaczej jest teraz - wódka PREMIUM to produkt skierowany do konsumentów, którzy cenią jakość i estetykę w atrakcyjnej cenie. Opis produktu Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Kategorie Artykuły monopolowe, Wódki i nalewki, Wódka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Jednostka ml Rozmiar opakowania 500 Jednostka (specyficzna) Jednostka (specyficzna): Mililitrów Wymiar liczbowy Wymiar liczbowy: 500 Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Spożywanie alkoholu szkodzi zdrowiu. O marce Premium była jedną z najpopularniejszych wódek lat 90-tych. Marka od zawsze kojarzona z najwyższą jakością oraz nowoczesną stylistyką. Nie inaczej jest teraz - wódka PREMIUM to produkt skierowany do konsumentów, którzy cenią jakość i estetykę w atrakcyjnej cenie. Opis produktu Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Kategorie Artykuły monopolowe, Wódki i nalewki, Wódka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam w drugim artykule z nowej serii tekstów „po roku eksploatacji”. Przyglądamy się tutaj używanym samochodom ciężarowym, prezentując opinie na temat tych pojazdów pozyskane od samych ich użytkowników. Użytkownikami tymi są firmy , które około rok temu wprowadziły do eksploatacji używane auto ciężarowe, przy zakupie korzystając z pomocy Getruck.pl, natomiast dzisiaj mogą odpowiedzieć nam na kilka zasadniczych pytań. Jak taka kilkuletnia ciężarówka sprawowała im się przez kolejne kilkanaście miesięcy? Jak kształtowało się jej zużycie paliwa? Czy firma miała ze swoim nowym nabytkiem jakieś problemy? Odpowiedzi na wszystkie te pytania czekają poniżej. To jednak nie koniec wstępu, bo że tak to ujmę nawiązując do klasyków polskiej kinematografii, „sprawa się rypła”, za co najmocniej przepraszam. W pierwszym artykule z tej nowej serii, który można przeczytać TUTAJ, pisałem bowiem, że dzisiaj opublikowany zostanie artykuł na temat używanego Volvo FH 480. I ów artykuł faktycznie został przygotowany, lecz niestety okazało się, że musimy poczekać jeszcze kilka dni na zdjęcia. To była zła wiadomość, natomiast dobra wiadomość jest taka, że otrzymałem od firmy Getruck.pl inne sprawozdanie z eksploatacji używanej ciężarówki, które mogę opublikować w miejscu Volva. Co więcej, bohaterem będzie tutaj pojazd z Volvem silnie spokrewniony, mianowicie Renault Premium.amochód, który weźmiemy dzisiaj pod lupę, to Renault Premium 450 DXi z 2007 roku, które wyposażono silnik zgodny z normami emisji spalin Euro 4, a także zautomatyzowaną przekładnię. W momencie zakupu, około rok temu, ciężarówka miała na liczniku 540 tys. kilometrów, natomiast dzisiaj wyświetlacz wskazuje o 70 tys. kilometrów więcej. Nad tym zespołem napędowym zamontowano wysoką kabinę sypialną. Renault Premium drugiej generacji określa się jednym z najbardziej udanych modeli w historii francuskiej firmy. Ciężarówka powstała we współpracy z Volvo Trucks, obecnym właścicielem Renault Trucks, a jednym z najważniejszych owoców tej współpracy był silnik szwedzko-francuskiej konstrukcji, czyli 11-litrowe DXi. Jednostka ta szybko zdobyła sobie spore grono zwolenników wśród firm transportowych, na co doskonałym dowodem może być zwycięstwo tego pojazdu w 2-letnim porównaniu samochodów ciężarowych zorganizowanym przez niemiecką firmę Fehrenkötter. O tym wielkim zwycięstwie modelu 450 w wersji Euro 5 wspominałem TUTAJ, prezentując również film na temat triumfatora. Firmy polubiły Renault Premium drugiej generacji za bardzo niską cenę, naprawdę niezłą trwałość, narzekając jednak na stosunkowo wysokie koszty napraw. Jakie opinie o Renault Premium wyrobili sobie natomiast kierowcy? Narzekali oni oczywiście na kabinę, co jednak nie do końca było jednak winą Renault Trucks. Wąska „Premiumka” z wysokim tunelem silnika została pomyślana jako pojazd na raczej krótkie i średnio długie trasy, podczas gdy wiele firm, szczególnie tych największych, wykorzystuje Premium Route nawet na przerzutach, gdzie przestrzeni wewnątrz faktycznie może zabraknąć. Z drugiej jednak strony Premium zawsze zbierało dobre opinie za bardzo dobre prowadzenie, co można docenić w czasie jazdy po naszych „pięknych” drogach.Dlaczego akurat Renault Premium? Właścicielem opisywanego samochodu ciężarowego jest niewielka firma transportowa składająca się zaledwie z dwóch ciągników siodłowych. Oba z nich to Renault Premium – starszy egzemplarz z silnikiem 420-konnym, a także właśnie ten model Euro 4. Jak przyznaje właściciel ciężarówki powód zakupu był prosty – cena i tylko cena, która była oczywiście bardzo niska w stosunku do wieku i przebiegu ciężarówki. Jak się sprawuje Renault Premium? Codzienna praca naszej bohaterki to jeżdżenie wyłącznie po kraju z chłodnią z unoszoną osią. Są to trasy wykonane raczej po płaskim terenie, lecz za to z całkiem sporymi tonażami – ładunki liczą sobie od 12 do 24 ton. Zdarzają się też powroty całkowicie na pusto. Jak wygląda więc w tej sytuacji zużycie paliwa Renault Premium 450 Euro 4? W cieplejszych miesiącach kształtowało się ono na poziomie 29 litrów na 100 km, teraz natomiast, kiedy jest chłodniej i wilgotniej, apetyt wzrósł do 32-33 litrów. Jak podkreśla właściciel, koszty napraw okazały się być jak na razie przyjemnie niskie, znacząco niższe niż na przykład w Volvo czy Scanii, Co ważne, mowa tutaj o obsłudze wykonywanej w nieautoryzowanym warsztacie. Jaką obsługę auto musiało jednak przechodzić? W ciągu roku eksploatacji zjazdu na warsztat wymagało zawieszenie kabiny, a ponadto pojawiały się błędy związane z systemem Adblue. Układ podający ciężarówce roztwór mocznika okazał się być zresztą największą wadą tego pojazdu – uciążliwe problemy z Adblue ciągle się powtarzają. Co zaś z największymi zaletami? Tutaj właściciel po raz kolejny mówi tylko o cenie.Trochę pochwał zebrał jeszcze silnik ciężarówki, który jest znacznie bardziej dynamiczny niż 420-konny motor z poprzedniczki. Z drugiej jednak strony właściciel zwraca uwagę na jego niską pojemność, która może oznaczać mniejszą trwałość. A kabina? Ta została oceniona po prostu jako ciasna, choć wystarczająca do jazdy po kraju. Wykorzystywanie jej na „międzynarodówce” byłoby jednak według właściciela uciążliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera. Zobacz ile zyskujesz z Premium Club Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club.Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius. Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera Zobacz ile zyskujesz z Premium Club► Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club. Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera. Zobacz ile zyskujesz z Premium Club Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club.Premium Club to program lojalnościowy, który oferuje Tobie i Twoim bliskim atrakcyjne nagrody w zamian za korzystanie z usług Partnerów programu: sieci stacji Statoil, Deutsche Banku. Od października 2013 roku Premium Club jest częścią Statoil Fuel and Retail Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Puławskiej 86, 02-603 Warszawa, wpisaną do KRS 0000012413 w XIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, NIP:779-00-01-083, Kapitał Zakładowy: 890 874 650890 874 650 ,00 PLN. Prezesem Spółki jest Giedrius Bandzevičius. Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać mnóstwo interesujących nagród. Wystarczy dokonać transakcji przy użyciu karty Premium Club u jednego z Partnerów programu: na stacjach Statoil, przy korzystaniu z karty Deutsche Bank. Oprócz tego można otrzymać punkty bonusowe za korzystanie z limitowanych promocji. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody, które zostały tak dobrane, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Płacąc u Partnerów kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club zbierasz punkty szybciej: dostajesz je zarówno z Banku jak i od Partnera Zobacz ile zyskujesz z Premium Club► Jakie korzyści daje karta Premium Club? Jedno wspólne konto - wiele kart. W programie Premium Club możesz razem z bliską Ci osobą zbierać punkty na jedno wspólne konto, ponieważ macie do dyspozycji więcej niż jedną kartę. Dzięki temu dużo szybciej rośnie liczba zbieranych punktów i dużo szybciej wymieniasz je na nagrody. PC Punkty standardowe Premium Club Zakupy są nagradzane punktami przyznawanymi według Tabeli przeliczeniowej punktów standardowych Premium Club.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jako młode małżeństwo kupiliśmy sobie thermomix, bo byliśmy na prezentacji i mąż używał w domu bo rodzice mieli. Powiem wam że jest to rewelacyjna sprawa. Ogólnie to ja zawsze powtarzałam mężowi ja gotować nie będę bo nie lubię, poza tym wkurza mnie że człowiek traci tyle czasu a tu nie wychodzi jeszcze coś czasami. I na początku też bacznie obserwowałam ten cały thermomix czy jakaś ściema to nie jest, bo ja to skąpiec trochę jestem. Ale się przekonałam i teraz nawet się pcham żeby robić bułeczki na śniadanie, bo takie to proste i wychodzi :d dodatkowo że młoda jestem i chce być wiecznie piękna i młoda to pije soki, które pomagają trzymać linię i cerę na wodzy usmiech.gif w ogóle to na dniach będę przedstawicielem thermomixa więc jak ktoś chciałby prezentacje to może pisać pod adres paula66677@wp.pl i już się umawiać usmiech.gif w moim zasięgu jest woj. łódzkie, wielkopolskie, opolskie i dolnośląskie w sumie też usmiech.gif oczywiście pewnie niektórzy teraz pomyślą łoo reklama znowu to możecie tak myśleć, ale dopóki nie zobaczycie prezentacji nie będziecie mieć w domu tego urządzenia to nie zrozumiecie ile to jest plusów z tego że thermomix jest członkiem rodziny ;D Jako młode małżeństwo kupiliśmy sobie thermomix, bo byliśmy na prezentacji i mąż używał w domu bo rodzice mieli. Powiem wam że jest to rewelacyjna sprawa. Ogólnie to ja zawsze powtarzałam mężowi ja gotować nie będę bo nie lubię, poza tym wkurza mnie że człowiek traci tyle czasu a tu nie wychodzi jeszcze coś czasami. I na początku też bacznie obserwowałam ten cały thermomix czy jakaś ściema to nie jest, bo ja to skąpiec trochę jestem. Ale się przekonałam i teraz nawet się pcham żeby robić bułeczki na śniadanie, bo takie to proste i wychodzi :d dodatkowo że młoda jestem i chce być wiecznie piękna i młoda to pije soki, które pomagają trzymać linię i cerę na wodzy usmiech.gif w ogóle to na dniach będę przedstawicielem thermomixa więc jak ktoś chciałby prezentacje to może pisać pod adres paula66677@wp.pl i już się umawiać :) w moim zasięgu jest woj. łódzkie, wielkopolskie, opolskie i dolnośląskie w sumie też usmiech.gif oczywiście pewnie niektórzy teraz pomyślą łoo reklama znowu to możecie tak myśleć, ale dopóki nie zobaczycie prezentacji nie będziecie mieć w domu tego urządzenia to nie zrozumiecie ile to jest plusów z tego że thermomix jest członkiem rodziny ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Jednostka ml Rozmiar opakowania 500 Jednostka (specyficzna) Jednostka (specyficzna): Mililitrów Wymiar liczbowy Wymiar liczbowy: 500 Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Spożywanie alkoholu szkodzi zdrowiu. O marce Premium była jedną z najpopularniejszych wódek lat 90-tych. Marka od zawsze kojarzona z najwyższą jakością oraz nowoczesną stylistyką. Nie inaczej jest teraz - wódka PREMIUM to produkt skierowany do konsumentów, którzy cenią jakość i estetykę w atrakcyjnej cenie. Opis produktu Premium jest wódką wyprodukowaną ze starannie i precyzyjnie wybranych zbóż. Dzięki idealnym proporcjom, produkt ten wyróżnia się delikatnym i gładkim smakiem. Adres zwrotny WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Poznań Kraj Kraj pochodzenia: Polska Zapakowano w: Polska Adres producenta WYBOROWA SA ul. Komandoria 5 61-023 Pozna Pozostałe informacje 40% vol. Kategorie Artykuły monopolowe, Wódki i nalewki, Wódka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam w drugim artykule z nowej serii tekstów „po roku eksploatacji”. Przyglądamy się tutaj używanym samochodom ciężarowym, prezentując opinie na temat tych pojazdów pozyskane od samych ich użytkowników. Użytkownikami tymi są firmy , które około rok temu wprowadziły do eksploatacji używane auto ciężarowe, przy zakupie korzystając z pomocy Getruck.pl, natomiast dzisiaj mogą odpowiedzieć nam na kilka zasadniczych pytań. Jak taka kilkuletnia ciężarówka sprawowała im się przez kolejne kilkanaście miesięcy? Jak kształtowało się jej zużycie paliwa? Czy firma miała ze swoim nowym nabytkiem jakieś problemy? Odpowiedzi na wszystkie te pytania czekają poniżej. To jednak nie koniec wstępu, bo że tak to ujmę nawiązując do klasyków polskiej kinematografii, „sprawa się rypła”, za co najmocniej przepraszam. W pierwszym artykule z tej nowej serii, który można przeczytać TUTAJ, pisałem bowiem, że dzisiaj opublikowany zostanie artykuł na temat używanego Volvo FH 480. I ów artykuł faktycznie został przygotowany, lecz niestety okazało się, że musimy poczekać jeszcze kilka dni na zdjęcia. To była zła wiadomość, natomiast dobra wiadomość jest taka, że otrzymałem od firmy Getruck.pl inne sprawozdanie z eksploatacji używanej ciężarówki, które mogę opublikować w miejscu Volva. Co więcej, bohaterem będzie tutaj pojazd z Volvem silnie spokrewniony, mianowicie Renault Premium.amochód, który weźmiemy dzisiaj pod lupę, to Renault Premium 450 DXi z 2007 roku, które wyposażono silnik zgodny z normami emisji spalin Euro 4, a także zautomatyzowaną przekładnię. W momencie zakupu, około rok temu, ciężarówka miała na liczniku 540 tys. kilometrów, natomiast dzisiaj wyświetlacz wskazuje o 70 tys. kilometrów więcej. Nad tym zespołem napędowym zamontowano wysoką kabinę sypialną. Renault Premium drugiej generacji określa się jednym z najbardziej udanych modeli w historii francuskiej firmy. Ciężarówka powstała we współpracy z Volvo Trucks, obecnym właścicielem Renault Trucks, a jednym z najważniejszych owoców tej współpracy był silnik szwedzko-francuskiej konstrukcji, czyli 11-litrowe DXi. Jednostka ta szybko zdobyła sobie spore grono zwolenników wśród firm transportowych, na co doskonałym dowodem może być zwycięstwo tego pojazdu w 2-letnim porównaniu samochodów ciężarowych zorganizowanym przez niemiecką firmę Fehrenkötter. O tym wielkim zwycięstwie modelu 450 w wersji Euro 5 wspominałem TUTAJ, prezentując również film na temat triumfatora. Firmy polubiły Renault Premium drugiej generacji za bardzo niską cenę, naprawdę niezłą trwałość, narzekając jednak na stosunkowo wysokie koszty napraw. Jakie opinie o Renault Premium wyrobili sobie natomiast kierowcy? Narzekali oni oczywiście na kabinę, co jednak nie do końca było jednak winą Renault Trucks. Wąska „Premiumka” z wysokim tunelem silnika została pomyślana jako pojazd na raczej krótkie i średnio długie trasy, podczas gdy wiele firm, szczególnie tych największych, wykorzystuje Premium Route nawet na przerzutach, gdzie przestrzeni wewnątrz faktycznie może zabraknąć. Z drugiej jednak strony Premium zawsze zbierało dobre opinie za bardzo dobre prowadzenie, co można docenić w czasie jazdy po naszych „pięknych” drogach.Dlaczego akurat Renault Premium? Właścicielem opisywanego samochodu ciężarowego jest niewielka firma transportowa składająca się zaledwie z dwóch ciągników siodłowych. Oba z nich to Renault Premium – starszy egzemplarz z silnikiem 420-konnym, a także właśnie ten model Euro 4. Jak przyznaje właściciel ciężarówki powód zakupu był prosty – cena i tylko cena, która była oczywiście bardzo niska w stosunku do wieku i przebiegu ciężarówki. Jak się sprawuje Renault Premium? Codzienna praca naszej bohaterki to jeżdżenie wyłącznie po kraju z chłodnią z unoszoną osią. Są to trasy wykonane raczej po płaskim terenie, lecz za to z całkiem sporymi tonażami – ładunki liczą sobie od 12 do 24 ton. Zdarzają się też powroty całkowicie na pusto. Jak wygląda więc w tej sytuacji zużycie paliwa Renault Premium 450 Euro 4? W cieplejszych miesiącach kształtowało się ono na poziomie 29 litrów na 100 km, teraz natomiast, kiedy jest chłodniej i wilgotniej, apetyt wzrósł do 32-33 litrów. Jak podkreśla właściciel, koszty napraw okazały się być jak na razie przyjemnie niskie, znacząco niższe niż na przykład w Volvo czy Scanii, Co ważne, mowa tutaj o obsłudze wykonywanej w nieautoryzowanym warsztacie. Jaką obsługę auto musiało jednak przechodzić? W ciągu roku eksploatacji zjazdu na warsztat wymagało zawieszenie kabiny, a ponadto pojawiały się błędy związane z systemem Adblue. Układ podający ciężarówce roztwór mocznika okazał się być zresztą największą wadą tego pojazdu – uciążliwe problemy z Adblue ciągle się powtarzają. Co zaś z największymi zaletami? Tutaj właściciel po raz kolejny mówi tylko o cenie.Trochę pochwał zebrał jeszcze silnik ciężarówki, który jest znacznie bardziej dynamiczny niż 420-konny motor z poprzedniczki. Z drugiej jednak strony właściciel zwraca uwagę na jego niską pojemność, która może oznaczać mniejszą trwałość. A kabina? Ta została oceniona po prostu jako ciasna, choć wystarczająca do jazdy po kraju. Wykorzystywanie jej na „międzynarodówce” byłoby jednak według właściciela uciążliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość biroo
witam. dostalam w prezencie premium appetite, na ktory ktos z rodziny zaciagnal kredyt. nie bede uzywac sprzetu, bo uwazam, ze jest za drogi i chcialabym go sprzedac, aby pomoc splacic kredyt. czy jest ktos chetny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam. dostalam w prezencie premium appetite, na ktory ktos z rodziny zaciagnal kredyt. nie bede uzywac sprzetu, bo uwazam, ze jest za drogi i chcialabym go sprzedac, aby pomoc splacic kredyt. czy jest ktos chetny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Omijać premiam apetite z tych szerokim łukiem oszuści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam w drugim artykule z nowej serii tekstów „po roku eksploatacji”. Przyglądamy się tutaj używanym samochodom ciężarowym, prezentując opinie na temat tych pojazdów pozyskane od samych ich użytkowników. Użytkownikami tymi są firmy , które około rok temu wprowadziły do eksploatacji używane auto ciężarowe, przy zakupie korzystając z pomocy Getruck.pl, natomiast dzisiaj mogą odpowiedzieć nam na kilka zasadniczych pytań. Jak taka kilkuletnia ciężarówka sprawowała im się przez kolejne kilkanaście miesięcy? Jak kształtowało się jej zużycie paliwa? Czy firma miała ze swoim nowym nabytkiem jakieś problemy? Odpowiedzi na wszystkie te pytania czekają poniżej. To jednak nie koniec wstępu, bo że tak to ujmę nawiązując do klasyków polskiej kinematografii, „sprawa się rypła”, za co najmocniej przepraszam. W pierwszym artykule z tej nowej serii, który można przeczytać TUTAJ, pisałem bowiem, że dzisiaj opublikowany zostanie artykuł na temat używanego Volvo FH 480. I ów artykuł faktycznie został przygotowany, lecz niestety okazało się, że musimy poczekać jeszcze kilka dni na zdjęcia. To była zła wiadomość, natomiast dobra wiadomość jest taka, że otrzymałem od firmy Getruck.pl inne sprawozdanie z eksploatacji używanej ciężarówki, które mogę opublikować w miejscu Volva. Co więcej, bohaterem będzie tutaj pojazd z Volvem silnie spokrewniony, mianowicie Renault Premium.amochód, który weźmiemy dzisiaj pod lupę, to Renault Premium 450 DXi z 2007 roku, które wyposażono silnik zgodny z normami emisji spalin Euro 4, a także zautomatyzowaną przekładnię. W momencie zakupu, około rok temu, ciężarówka miała na liczniku 540 tys. kilometrów, natomiast dzisiaj wyświetlacz wskazuje o 70 tys. kilometrów więcej. Nad tym zespołem napędowym zamontowano wysoką kabinę sypialną. Renault Premium drugiej generacji określa się jednym z najbardziej udanych modeli w historii francuskiej firmy. Ciężarówka powstała we współpracy z Volvo Trucks, obecnym właścicielem Renault Trucks, a jednym z najważniejszych owoców tej współpracy był silnik szwedzko-francuskiej konstrukcji, czyli 11-litrowe DXi. Jednostka ta szybko zdobyła sobie spore grono zwolenników wśród firm transportowych, na co doskonałym dowodem może być zwycięstwo tego pojazdu w 2-letnim porównaniu samochodów ciężarowych zorganizowanym przez niemiecką firmę Fehrenkötter. O tym wielkim zwycięstwie modelu 450 w wersji Euro 5 wspominałem TUTAJ, prezentując również film na temat triumfatora. Firmy polubiły Renault Premium drugiej generacji za bardzo niską cenę, naprawdę niezłą trwałość, narzekając jednak na stosunkowo wysokie koszty napraw. Jakie opinie o Renault Premium wyrobili sobie natomiast kierowcy? Narzekali oni oczywiście na kabinę, co jednak nie do końca było jednak winą Renault Trucks. Wąska „Premiumka” z wysokim tunelem silnika została pomyślana jako pojazd na raczej krótkie i średnio długie trasy, podczas gdy wiele firm, szczególnie tych największych, wykorzystuje Premium Route nawet na przerzutach, gdzie przestrzeni wewnątrz faktycznie może zabraknąć. Z drugiej jednak strony Premium zawsze zbierało dobre opinie za bardzo dobre prowadzenie, co można docenić w czasie jazdy po naszych „pięknych” drogach.Dlaczego akurat Renault Premium? Właścicielem opisywanego samochodu ciężarowego jest niewielka firma transportowa składająca się zaledwie z dwóch ciągników siodłowych. Oba z nich to Renault Premium – starszy egzemplarz z silnikiem 420-konnym, a także właśnie ten model Euro 4. Jak przyznaje właściciel ciężarówki powód zakupu był prosty – cena i tylko cena, która była oczywiście bardzo niska w stosunku do wieku i przebiegu ciężarówki. Jak się sprawuje Renault Premium? Codzienna praca naszej bohaterki to jeżdżenie wyłącznie po kraju z chłodnią z unoszoną osią. Są to trasy wykonane raczej po płaskim terenie, lecz za to z całkiem sporymi tonażami – ładunki liczą sobie od 12 do 24 ton. Zdarzają się też powroty całkowicie na pusto. Jak wygląda więc w tej sytuacji zużycie paliwa Renault Premium 450 Euro 4? W cieplejszych miesiącach kształtowało się ono na poziomie 29 litrów na 100 km, teraz natomiast, kiedy jest chłodniej i wilgotniej, apetyt wzrósł do 32-33 litrów. Jak podkreśla właściciel, koszty napraw okazały się być jak na razie przyjemnie niskie, znacząco niższe niż na przykład w Volvo czy Scanii, Co ważne, mowa tutaj o obsłudze wykonywanej w nieautoryzowanym warsztacie. Jaką obsługę auto musiało jednak przechodzić? W ciągu roku eksploatacji zjazdu na warsztat wymagało zawieszenie kabiny, a ponadto pojawiały się błędy związane z systemem Adblue. Układ podający ciężarówce roztwór mocznika okazał się być zresztą największą wadą tego pojazdu – uciążliwe problemy z Adblue ciągle się powtarzają. Co zaś z największymi zaletami? Tutaj właściciel po raz kolejny mówi tylko o cenie.Trochę pochwał zebrał jeszcze silnik ciężarówki, który jest znacznie bardziej dynamiczny niż 420-konny motor z poprzedniczki. Z drugiej jednak strony właściciel zwraca uwagę na jego niską pojemność, która może oznaczać mniejszą trwałość. A kabina? Ta została oceniona po prostu jako ciasna, choć wystarczająca do jazdy po kraju. Wykorzystywanie jej na „międzynarodówce” byłoby jednak według właściciela uciążliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jako młode małżeństwo kupiliśmy sobie thermomix, bo byliśmy na prezentacji i mąż używał w domu bo rodzice mieli. Powiem wam że jest to rewelacyjna sprawa. Ogólnie to ja zawsze powtarzałam mężowi ja gotować nie będę bo nie lubię, poza tym wkurza mnie że człowiek traci tyle czasu a tu nie wychodzi jeszcze coś czasami. I na początku też bacznie obserwowałam ten cały thermomix czy jakaś ściema to nie jest, bo ja to skąpiec trochę jestem. Ale się przekonałam i teraz nawet się pcham żeby robić bułeczki na śniadanie, bo takie to proste i wychodzi :d dodatkowo że młoda jestem i chce być wiecznie piękna i młoda to pije soki, które pomagają trzymać linię i cerę na wodzy usmiech.gif w ogóle to na dniach będę przedstawicielem thermomixa więc jak ktoś chciałby prezentacje to może pisać pod adres paula66677@wp.pl i już się umawiać usmiech.gif w moim zasięgu jest woj. łódzkie, wielkopolskie, opolskie i dolnośląskie w sumie też usmiech.gif oczywiście pewnie niektórzy teraz pomyślą łoo reklama znowu to możecie tak myśleć, ale dopóki nie zobaczycie prezentacji nie będziecie mieć w domu tego urządzenia to nie zrozumiecie ile to jest plusów z tego że thermomix jest członkiem rodziny ;D Jako młode małżeństwo kupiliśmy sobie thermomix, bo byliśmy na prezentacji i mąż używał w domu bo rodzice mieli. Powiem wam że jest to rewelacyjna sprawa. Ogólnie to ja zawsze powtarzałam mężowi ja gotować nie będę bo nie lubię, poza tym wkurza mnie że człowiek traci tyle czasu a tu nie wychodzi jeszcze coś czasami. I na początku też bacznie obserwowałam ten cały thermomix czy jakaś ściema to nie jest, bo ja to skąpiec trochę jestem. Ale się przekonałam i teraz nawet się pcham żeby robić bułeczki na śniadanie, bo takie to proste i wychodzi :d dodatkowo że młoda jestem i chce być wiecznie piękna i młoda to pije soki, które pomagają trzymać linię i cerę na wodzy usmiech.gif w ogóle to na dniach będę przedstawicielem thermomixa więc jak ktoś chciałby prezentacje to może pisać pod adres paula66677@wp.pl i już się umawiać usmiech.gif w moim zasięgu jest woj. łódzkie, wielkopolskie, opolskie i dolnośląskie w sumie też usmiech.gif oczywiście pewnie niektórzy teraz pomyślą łoo reklama znowu to możecie tak myśleć, ale dopóki nie zobaczycie prezentacji nie będziecie mieć w domu tego urządzenia to nie zrozumiecie ile to jest plusów z tego że thermomix jest członkiem rodziny ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Renault Premium.amochód, który weźmiemy dzisiaj pod lupę, to Renault Premium 450 DXi z 2007 roku, które wyposażono silnik zgodny z normami emisji spalin Euro 4, a także zautomatyzowaną przekładnię. W momencie zakupu, około rok temu, ciężarówka miała na liczniku 540 tys. kilometrów, natomiast dzisiaj wyświetlacz wskazuje o 70 tys. kilometrów więcej. Nad tym zespołem napędowym zamontowano wysoką kabinę sypialną. Renault Premium drugiej generacji określa się jednym z najbardziej udanych modeli w historii francuskiej firmy. Ciężarówka powstała we współpracy z Volvo Trucks, obecnym właścicielem Renault Trucks, a jednym z najważniejszych owoców tej współpracy był silnik szwedzko-francuskiej konstrukcji, czyli 11-litrowe DXi. Jednostka ta szybko zdobyła sobie spore grono zwolenników wśród firm transportowych, na co doskonałym dowodem może być zwycięstwo tego pojazdu w 2-letnim porównaniu samochodów ciężarowych zorganizowanym przez niemiecką firmę Fehrenkötter. O tym wielkim zwycięstwie modelu 450 w wersji Euro 5 wspominałem TUTAJ, prezentując również film na temat triumfatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jak zrezygnować z tej dyskusji? Żeby powiadomienia nie przychodziły na e-mail? Ktoś wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jako młode małżeństwo kupiliśmy sobie thermomix, bo byliśmy na prezentacji i mąż używał w domu bo rodzice mieli. Powiem wam że jest to rewelacyjna sprawa. Ogólnie to ja zawsze powtarzałam mężowi ja gotować nie będę bo nie lubię, poza tym wkurza mnie że człowiek traci tyle czasu a tu nie wychodzi jeszcze coś czasami. I na początku też bacznie obserwowałam ten cały thermomix czy jakaś ściema to nie jest, bo ja to skąpiec trochę jestem. Ale się przekonałam i teraz nawet się pcham żeby robić bułeczki na śniadanie, bo takie to proste i wychodzi :d dodatkowo że młoda jestem i chce być wiecznie piękna i młoda to pije soki, które pomagają trzymać linię i cerę na wodzy usmiech.gif w ogóle to na dniach będę przedstawicielem thermomixa więc jak ktoś chciałby prezentacje to może pisać pod adres paula66677@wp.pl i już się umawiać usmiech.gif w moim zasięgu jest woj. łódzkie, wielkopolskie, opolskie i dolnośląskie w sumie też usmiech.gif oczywiście pewnie niektórzy teraz pomyślą łoo reklama znowu to możecie tak myśleć, ale dopóki nie zobaczycie prezentacji nie będziecie mieć w domu tego urządzenia to nie zrozumiecie ile to jest plusów z tego że thermomix jest członkiem rodziny ;D Jako młode małżeństwo kupiliśmy sobie thermomix, bo byliśmy na prezentacji i mąż używał w domu bo rodzice mieli. Powiem wam że jest to rewelacyjna sprawa. Ogólnie to ja zawsze powtarzałam mężowi ja gotować nie będę bo nie lubię, poza tym wkurza mnie że człowiek traci tyle czasu a tu nie wychodzi jeszcze coś czasami. I na początku też bacznie obserwowałam ten cały thermomix czy jakaś ściema to nie jest, bo ja to skąpiec trochę jestem. Ale się przekonałam i teraz nawet się pcham żeby robić bułeczki na śniadanie, bo takie to proste i wychodzi :d dodatkowo że młoda jestem i chce być wiecznie piękna i młoda to pije soki, które pomagają trzymać linię i cerę na wodzy usmiech.gif w ogóle to na dniach będę przedstawicielem thermomixa więc jak ktoś chciałby prezentacje to może pisać pod adres paula66677@wp.pl i już się umawiać usmiech.gif w moim zasięgu jest woj. łódzkie, wielkopolskie, opolskie i dolnośląskie w sumie też usmiech.gif oczywiście pewnie niektórzy teraz pomyślą łoo reklama znowu to możecie tak myśleć, ale dopóki nie zobaczycie prezentacji nie będziecie mieć w domu tego urządzenia to nie zrozumiecie ile to jest plusów z tego że thermomix jest członkiem rodziny ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
witam,kupiłem i po ok.10 użyciach przestało działać,serwis tylko w tychach,czuję się oszukany,ciężkie pieniądze a urządzenie tandeta,ostrzegam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Renault Premium.amochód, który weźmiemy dzisiaj pod lupę, to Renault Premium 450 DXi z 2007 roku, które wyposażono silnik zgodny z normami emisji spalin Euro 4, a także zautomatyzowaną przekładnię. W momencie zakupu, około rok temu, ciężarówka miała na liczniku 540 tys. kilometrów, natomiast dzisiaj wyświetlacz wskazuje o 70 tys. kilometrów więcej. Nad tym zespołem napędowym zamontowano wysoką kabinę sypialną. Renault Premium drugiej generacji określa się jednym z najbardziej udanych modeli w historii francuskiej firmy. Ciężarówka powstała we współpracy z Volvo Trucks, obecnym właścicielem Renault Trucks, a jednym z najważniejszych owoców tej współpracy był silnik szwedzko-francuskiej konstrukcji, czyli 11-litrowe DXi. Jednostka ta szybko zdobyła sobie spore grono zwolenników wśród firm transportowych, na co doskonałym dowodem może być zwycięstwo tego pojazdu w 2-letnim porównaniu samochodów ciężarowych zorganizowanym przez niemiecką firmę Fehrenkötter. O tym wielkim zwycięstwie modelu 450 w wersji Euro 5 wspominałem TUTAJ, prezentując również film na temat triumfatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Poszukuję osób do złożenia pozwu zbiorowego w sądzie (w sprawie nieuznanych reklamacji, nierealizowania postanowień gwarancji, zawyżania kwoty za zmniejszenie wartości urządzenia przy zwrocie), proszę pisać na poniższy adres: pozewpremium@vp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×