Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie łam sie przełam sie

nie mam gdzie poznać faceta

Polecane posty

Gość nie łam sie przełam sie

Mówią, że najczęściej w pracy lub na studiach :) Ale ja pracuję jako niania, gdy chodzę z dzieckiem na spacer, żaden facet na mnie nie zwraca uwagi :D (jak już wracam sama z pracy widzę tę subtelną różnicę ;)) A na moim wydziale same baby zostały... Na imprezie się chłopaka nie szuka... Poszłam na kurs tańca, same baby :D Jeden chłopak. Znajomych mam mało, bo dopiero co się sprowadziłam do nowego miasta. Internet - pachnie desperacją. Chciałabym poznac kogoś wartościowego, bo w sumie byle kogo to nie sztuka. Cóż poradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Chodziło się do knajpy
Poszukać sobie żon, Poszukać bo znajdować To w knajpie nie wypada:P A serio to czemu nie na imprezie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie łam sie przełam sie
hehe Na imprezie spotkałam samych lecących na wygląd no i wiadomo na co jeszcze, ale ja nie jestem zainteresowana takimi znajomościami. Być może są wyjątki, nie będę się spierać, bo pewnie są szczęśliwe pary. które się poznały w ten sposób. W każdym razie nie poznałam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"hehe Na imprezie spotkałam samych lecących na wygląd no i wiadomo na co jeszcze" A myślisz że po imprezie lecimy na coś innego:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość romantyk gotujący