Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość toxic__

jaka moze byc rozbierznosc w terminie ciazy..

Polecane posty

Gość toxic__

kobieta twierdzi ze jest ze mną z ciąży, nie kocham jej niestety - ale pomagam (czuje że powinienem) choć ona uważa że totalnie za mało próbuje manipulowac trudno z nią porozmawiać bo zaraz słabo się czuje.. itd. ok być może kobiety w ciąży tak mają że ostatnie jej 7 miesięcy nic nie mogą robić - nie wiem, nie mam doświadczenia, mimo to pomagam ale 24h na dobę z nią nie spędzam.. Sytuacją jestem mocno zmęczony-wykończony, jeśli to będzie moje dziecko nie wyprę się i będę płacił za jego utrzymanie i utrzymywał kontakt - ale matki nie zniosę więc zacisnę zęby i tyle ile muszę wytrzymam. Wracając do pytania, mniej więcej wiem kiedy doszło do zbliżenia, ciąża podobno trwa 9 miesięcy, dostając kolejno informację od niej termin był o 14 dni różny (pomyślałem że to początek mało precyzyjnie podali, więc pewnie później termin się zbliży i różnica będzie mała) z biegiem kolejnych badań wychodzi co raz większa różnica ostatnio 25 dni.. -- do czasu porodu jeszcze trochę, tak się zastanawiam nad tą długością ciąży. Być może jestem idiotą i to normalne, szukam dziury w całym. Jeśli ktoś ma o tym pojęcie z doświadczenia, pracy, uczelni niech napisze mi czy to możliwe?

Gość minni
a jaki ma termin porodu i jaka była data zajścia wg ciebie?

Gość jugo
ciąża trwa 40 tyg. ale liczy się od pierwszego dnia ostatniej (przed ciążą) miesiączki kobiety

Gość jdpijid
Ciąża trwa 40 tygodni.Rozbieżność może być +/- 2 tygodnie.Ja np.miałam termin porodu wyliczony na 15/03/11 z terminu miesiączki, a z usg termin wyszedł 11/04/11,finalnie jednak urodziłam 4/4/11 tak więc widzisz u mnie to był prawie miesiąc...

Gość minni
chyba że nastąpiło przesunięcie owulacji to się liczy wg wieku z usg.

Gość minni