Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kalina2828

Praca w biedronce - jak dostać pracę?

Polecane posty

Gość Kalina2828

Wszędzie gdzie nie zajrzę na jakiś temat o biedronce to sa pytania czy dobrze płaca i czy jest ciężko a mnie interesuje kwestia jak w ogóle ubiegać się o pracę. Czy czekać na to aż będą ogłoszenia na jakiejś stronie czy po prostu wysłać tam CV albo pójść. A jak pójść to gdzie i do kogo. Może i głupie pytanie ale kompletnie nie wiem od której strony się do tego zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do Kalina2828
mówisz: "dzień dobry, jestem po kursie obsługi kasy, szukam pracy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iść i zapytać
na takie intelektualne stanowiska jak sprzedawca w sklepie nikt nie wysyła cv. to tak jakby ubiegać się o pracę sprzątaczki albo zrzucacza węgla :D zostawiasz numer telefonu i co kilka dni się pytasz czy jest praca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zawsze marzyłem, żeby myć podłogi w biedronce renta zniszczyła moje plany ah :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ewelinazlublina
przeciez kazdy chcialby pracowac w biedronce:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Stara baba mowi, jak jest.
Biedronka jest super ;) sie nie czepiac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość concordia
super jest, taśma sie przesuwa i popycha.. ach, jak przyjemnie i nad głowa ten napis...BIEDRO...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość david565
Do kogo trzeba się zgłosić z CV jeżeli chciałbym sie ubiegać o pracę w Biedronce ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pogoda wysmienita