Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kobiałka malin

Są tu jakieś wizażystki? Zapraszam ;)

Polecane posty

Gość kobiałka malin

Cześć wszystkim :D Odkąd pamiętam interesuje się wizażem. Przede mną stoi bardzo ważna decyzja, a mianowicie wybór kierunku studiów. Bardzo chciałabym iść na takie studia, ale jakoś wszyscy mi odradzają z tego względu, że nie łatwo znaleźć pracę, nie opłaca się itd. Wiele dziewczyn/ kobiet (w tym nawet moja mama która także się maluje) mówi mi, że mam talent w ręku i umiem wykonać ciekawy makijaż. Może nie są to Bóg wie jakie makijaże ale nie jestem profesjonalistką. Maluję się od 15-16 roku życia. Sama metodą prób i błędów uczę się co mi pasuje, co dobrze wygląda, czego nie warto robić. Nawet choćby głupia kreska, z którą mnóstwo dziewczyn ma problem, aby była prosta, już wychodzi mi idealnie. Jak myślicie zrezygnować z marzeń i iść na coś innego? Napiszcie mi, jak to jest, dużo zależy od tego ile się umie na starcie czy czy się trenuje to co pokazują na zajęciach? Jestem naprawdę zawzięta i lubię to robić :D

Gość kobiałka malin
czy lepiej jakieś studia, a potem sobie zrobić kurs wizażu? ja nawet nie chodzi o to, że koniecznie pracować jako wizażystka. po prostu chciałabym podszlifować warsztat pod okiem profesjonalistów.

Gość kobiałka malin
Tak dla samej siebie, dla przyjemności ;)

Gość kobiałka malin
chociaż pracą w tym zawodzie też bym nie gardziła :p doradźcie mi, proszę!

uwierz mi, ze jak bedziesz dobra w tym co robisz to bedziesz na tym trzepała niezla kase... musisz byc w tym naprawde dobra malowanie siebie a kogos to dwie rozne rzeczy

Gość kobiałka malin