Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Vesp

Irytujący internetowy sklep, co zrobić?

Polecane posty

Trzy tygodnie temu zamówiłem pewien produkt w internetowym sklepie. Tego samego dnia dokonałem przelewu, który dotarł do nich w ciągu 2 dni. Myślałem, że po jego otrzymaniu od razu wyślą przesyłkę - tak się jednak nie stało. Dzwoniłem do nich jeszcze w tym samym tygodniu i powiedzieli, że wyślą, ale nie zrobili tego. Święta minęły, dzwonię znowu do nich we wtorek żeby ich opieprzyć, ale facet mi przerwał i powiedział, że się tym zajmą i napiszę mi maila, bądź oddzwoni. Dzisiaj jest czwartek i nic! Żadnej odpowiedzi. Nie mam pojęcia jak można tak traktować klientów. Jak ich zmusić do wysłania tej paczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×