Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nie lada sprawa, powaga

dziwne

Polecane posty

Gość Nie lada sprawa, powaga

No więc zakupiłem nową kartę sim w salonie orange. Zaraz po uaktywnieniu nowej karty dostałem powiadomienia, że jakieś 2 nieznane numery próbowały się do mnie dodzwonić dwa dni wcześniej, a przecież jeszcze wtedy tej karty kupionej nie miałem! Nadal te numery czasem dzwonią, lecz ktoś powie tylko 'halo' i na tym rozmowa się kończy. Dodam, że numer podałem narazie paru zaufanym osobom, więc skąd takie rzeczy się dzieją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość icek z Łodzi
też tak miałem, dostałem smsa że ktoś próbował się ze mną połączyć ale więcej telefonów nie miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Carol Ź.
Zdradzę Ci pewien sekret.Te dwa połączenia jakie system zgłosił jako sprzed dwóch dni wbrew chwili w jakie kartę aktywowano.....to.......................ONI. Teraz już wiesz. Musisz być ostrożny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mialam pewien numer w
orange niegdys idea pare lat temu Juz nie uzywam od lat Pewnie zostal sprzedany komu innemu Moze Tobie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Alfa aka Omega
Numer którym się posługujesz był już najprawdopodobniej kiedyś w użyciu.Po pewnej przerwie i[ dezaktywacja karty wskutek rozwiązania umowy lub zerwania jej,ewentualne fizyczne jej bezpowrotne zniszczenie]mógł być przejęty w tej sekwencji cyfr przez Twojego operatora albo przez niego ponownie uaktywniony i udostępniony.Podobny mechanizm jak przy nie używanym koncie gg.Może trudno będzie Ci w to uwierzyć ale to pewnego mojego znajomego na jego numer kiedyś zadzwonił jego pierwotny właściciel sprzed kilku lat.Nie ma to jednak nic wspólnego z dysponowaniem danym numerem bez zgody danego użytkownika.Operatorzy mają prawo go reaktywować tylko przy ściśle określonych przesłankach i w granicach prawa telekomunikacyjnego. Nie jestem jednak pewien czy tym mozna tłumaczyć zgłoszenie przez system jakichkolwiek połączeń nieodebranych na chwilę poprzedzającą aktywację karty.I tu moja rada.Jeśli to się będzie powtarzać to zgłoś do do obsługi klienta lub salonu gdzie daną kartę nabyłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×