Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nastolatka123

koszmar w domu, koszmar w życiu. błagam o pomoc.

Polecane posty

Gość nastolatka123

od 9 miesięcy cierpię na ostrą depresję, stany lękowe i zaburzenia snu. wszystko jest spowodowane sytuacją, która dzieje się w moim domu i szkole. w domu ojciec choleryk, nieobliczalny, wiele razy podnosił na mnie ręke, non stop mówi na mnie "to" "te", wyżywa sie na mnie za byle co, cały czas drze tą swoją morde, ale daje na wszystko pieniądze. matka, zmieniła się od 6 lat... nic jej nie obchodzi, ma własne życie, wszystko w domu i nas, dzieci na w d. , po antybiotykach złapałam poważną infekcję, która nieleczona pół roku, zaczęła rządzić moim życiem... pomimo tego, że potwornie boli, szczypie, że chodzę ponad 30 razy dziennie siusiać, jej to nie obchodzi. nie znam się na ginekologach, nie mam babci, cioci, jestem daleko od wszystkich. nie mam przyjaciół, chłopak mnie olewa, w szkole jestem nie spełniona, staram się zmienić klasę, ale przeżywając piekło w domu, chcę poprostu się zabić. podejmowałam próby 4 razy, za każdym razem podcięcia okazywały się zbyt delikatne. nie mam oparcia w niczym, non stop nie śpie, boję się spać we własnym domu, duszę się gdy jest ciemno... nikt mi nie pomoże, nikt... nie wiem co mam robić... pomocy.

Gość gjgjgajgajga
jestes dziewica ?

Gość olivia newton!
ile masz lat?idz moze do pedagoga szkolnego,choc najlepiej psychiatra.

Gość marianna pe *
idź do lek. rodzinnego, to pewnie pecherz da ci furagin i przejdzie sikanie to nie powód, by sie zabic dziewczyno wiosna,życie przed obą

Gość .JJJ.
TATA KOCHA ZBYT MOCNO :D

Gość nastolatka123
to jest powód.

Gość doswiadczona już
nie rób żadnego głupstwa. Porozmawiaj z jakims psychologiem koniecznie. Nie zostawaj z tym wszystkim sama.

Gość nastolatka123
17...

Gość nastolatka123