Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Nowa-Kleopatra

NAPISZECIE coś o sobie? :>

Polecane posty

Gość patarayau
właśnie :)

dobrze, to ja napisze "coś" o sobie 25 lat, Gdańsk, mechanik na statkach handlowych :]

Gość patarayau
mam 39 lat , mieszkam w domu , czym się zajmuję to tajemnica :p

ja mam 23 lata. Mieszkam w Krakowie, pracuje jako kosmetyczka i obecnie studiuję Psychologię. Uwielbiam Koty, psów nie. Lubię dobrą muzykę i koncerty. Wolny czas lubię spędzać biernie, uwielbiam leniuchować w lóżku - w wakacje na łące w ceniu drze w lub nad jakąś wodą. Kocham morze !!! ma ono cos w sobie dla mnie magicznego. Samo to ze jestem w miejscowości gdzie jest morze i ze mogę na nie popatrzeć to dla mnie coś super i teraz tak tesknie do Bałtyku. Dobrze ze w wakacje tam pojde :)

a jest gdzies u was odrazu taki kierunek? :> u nas jest ogólna psychologia a dopiero podyplomowo wybiera sie potem specjalizacje - sądowa lub mozna chodzic na szkolenia dodatkowe z profilowania sprawców przestępstw itp. Tak to bardzo ciekawe sparwy...tez mnie interesują te rzeczy...

no ja wiem ze najpierw jest ogolna a napisalam od razu jaka juz chce miec potem specjalizacje:)a ty tez cos z tych rzeczy?

ja planuje być terapeutą - psychoanaliza Freudowska :) oraz seksuologiem. Ale tamte rzeczy bardzo mnie ciekawią ale to raczej tak jako zainteresowanie a nie zwód jednak... chociaż jeszcze nie wiadomo. Moze mi sie potem odmieni :)

Kleopatra, jak poznajesz nowych osób, to ich analizujesz (nie wiem jak to poprawnie nazwać) klasyfikujesz ? :>

ja to planuje byc dziennikarzem sledczym:)ciekawe co z tego bedzie:)