Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość o co chodzi?

o co chodzi z facetami?

Polecane posty

Gość o co chodzi?

hej! jestem normalną 22letnią studentką. mam znajomych, nigdy się nie nudzę, nie narzekam i raczej jestem zadowolona z życia, bo w sumie prawie niczego mi nie brakuje. prawie..., bo jestem samotna. nigdy z nikim nie bylam. nigdy nie narzekałam na brak adoratorów, w szkole zawsze się ktoś za mną kręcił, ale w liceum koledzy pewnego razu powiedzieli mi, że jestem super, ale oni się po prostu boją, bo mnie to nawet nie wiadomo jak poderwać, czym zaimponować (czego nie rozumiem, bo uwazam,ze jestem normalną, zwykłą dziewczyną). Później wyjechałam na studia na Słowację, gdzie wręcz nie mogłam opędzić się od chłopaków, ale za każdym razem znajomości dochodzą do pewnego momentu i dalej ani rusz. Pocałunki, miliony komplementów, ale nic więcej... O co chodzi? może chłopacy będą znali odpowiedź na to pytanie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spodniarz45
Szukasz stalego partnera do zycia czy do seksu, bo to jest istotne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spodniarz45
Odpisz, to tam Ci kilka skutecznych rad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Uwielbiajacy
Przestań marudzić i powiedz czego chcesz, dam CI skutecznę radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość koziorozec79