Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kitioszek

ciągłe rozwolnienia

Polecane posty

Gość kitioszek

Mój problem polega na wiecznych rozwolnieniach, którym niekiedy towarzyszy ból brzucha (łapie ot tak, nagle, ale nie zawsze). Prawie za każdym razem mam rzadki stolec, naprawdę bardzo sporadycznie występuje u mnie ładny, zbity, taki, jaki powinien być. Odżywiam się niezbyt zdrowo, ale to od kiedy pamiętam, a wcześniej nie miałam takich problemów... Aktualnie mieszkam w akademiku (studiuję), gdzie toaleta jest dla wszystkich wspólna, więc ubikacja jest dla mnie naprawdę stresująca. Za każdym razem, mając na celu wypróżnienie, lecę na szybko zrobić to co mam zrobić i uciekam, jakby było to jakieś dziwne. I niestety efektem moich ciągłych "sraczek" są chyba hemoroidy... Wczoraj przy rozwolnieniu dziwnie zapiekło mnie przy odbycie, a później zauważyłam taką jakby gulę... właściwie wygląda jak taka napęczniała fest żyła więc stąd wnioskuję, że to żylak odbytu... Stąd moje pytanie-co mam robić? Strasznie się boję, naoglądałam się jakichś zdjęć wypadających odbytów itp., wstydzę się iść do lekarza, bo ze stresu albo od razu ucieknę, albo nic nie wydukam, albo jeszcze gorzej... Z kolei co mi da wyleczenie hemoroidów (o ile to właśnie on mi wyskoczył), skoro ciągle będę mieć rozwolnienie? I koło się zamyka......

Gość órwij kwiotka
to raczej kłopoty z jelitem grubym chyba czeka Cię koleżanko kolanoskopia ... :o

Gość dfdslf