Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Aleczka__

Jestem zniszczonym człowiekiem....

Polecane posty

Gość Aleczka__

Piszę, bo muszę sie wygadać. W tym roku skończę dwadzieścia lat i jestem cieniem człowieka. Marzę o byciu wesołą, szczęśliwą, beztroską i wciąż nieco głupiutką, młodą dziewczyną, która żyje pełnią życia - dla większości osób banalne marzenie, prawda? Otóż dla mnie to szczyt marzeń, ponieważ jestem skrzywioną psychicznie, nieszczęśliwą, młodą kobietą. Nawet nie wiem, od czego zacząć swoją historię... Chyba całe życie coś było ze mną nie tak. Pomimo starań, nie układało mi się w stosunkach z rówieśnikami, do dziś nie potrafię nawiązać łatwego kontaktu z ludźmi... Jestem smutną, poważną i przygnębioną, zgarbioną dziewczyną. Mam chłopaka, z którym przestaje mi się układać. Studiuję, co też wisi już na włosku. I mieszkam w domu, do któego niechętnie wracam... Nie, nie ma u mnie żadnej patologii. Ale coraz częściej czuję nienawiść do własnej matki. Nie wiem, skąd to się bierze. Całe życie byłam w nią wpatrzona, robiłam co chciała, żeby nie było jej przykro - nawet często ubierałam sie tak, jak ona chciała. Im jestem starsza, tym bardziej się z nia nie dogaduje - Do niej NIC nie przemawia! kompletnie nic, jakakolwiek moja próba porozumienia się z nią, kończy sie fiaskiem - wszystko zwala na mnie, płacząc, jaka ona biedna, i każdy tylko się ją czepia. Głupie przykłady jej złośliwości do mnie: parzy kawę, zaleje ją sobie, mnie nie - wylewając wrzątek, żebym musiała go robić na nowo. Ma CIĄGLE złośliwy ton, który doprowadza mnie do szału! Jest przemądrzała i wiecznie zabuczała... Nie pomaga mi. Bądź co bądź, uczę się dziennie i naprawdę to nie jest takie łatwe - za coś muszę do szkoły (inne miasto notabene, już najbliższa uczelnia w mojej okolicy) dojechać, za coś muszę dojechać do pracy na weekendy (marne h