Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Virgin M

Kto ma Virgin Media?

Polecane posty

Gość Virgin M

Kto z Was ma Virgin Media, pakiet na telefon, internet i telewizje? Ile placicie miesiecznie i co w tym jest zawarte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja mialam ale
zrezygnowalam, ciagle jakies mialam nieuzasadnione podwyzki, a dogadac sie z nikim nie szlo, bo zatrudniaja jakis hindusow co nie umieja angielskiego, jak chcesz miec problemy to wez ich pakiet...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lskdls
Ja ze swojego pakietu jestem zadowolona. Płacę za 60mb net, 75 programów tv plus telefon stacjonarny (weekendy za darmo) 42funty. Co do obsługi klienta, to szkoda słów. Rzeczywiście raz, że trudno się z nimi porozumieć, to jeszcze są niegrzeczni. Jak tam dzwonię, to mnie szlag trafia. Powinni mieć lepiej rozbudowaną stronę internetową, gdzie klient mógłby sam dokonywać zmian w swoim pakiecie. Zadzwoniłam ostatnio, żeby skancelować Sky Sport(22.50/miesiąc) i za cholerę nie mogłam babki zrozumieć. Jakaś Chinka, nie wiem, jak robot mówiła, do tego gdzieś jakby z garnka. Jak powiedziałam, że jej nie rozumiem (a angielski znam bardzo dobrze i zazwyczaj nie często się dwa razy dopytuję, co ktoś powiedział- pracuję w szpitalu), to zaczęła krzyczeć sucz do mnie- TERAZ MNIE ROZUMIESZ? Mówię ty niegrzeczna suko! I się wyłączyłam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość numerowaaa
Ja mialam Virgin Media przez kilka lat, mielismy najtanszy pakiet, ale nie pamietam niestety ile kosztowal. Co do serwisu, to bylam zadowolona, nic sie nie dzialo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marta9999
ja mam virgin media ale tylko internet. Nie jestem zadowolona, fatalna obsługa klienta zarówno w salonie jak i na infolinii. Często nie mam internetu, gubię sieć. Muszę się jeszcze trochę pomęczyć i zmieniam dostawcę internetu. Możecie mi polecić jaką firmę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aj tam aj tam nie gadajcie
Ja mam Virgin Media, 50Mb internet ( w ciau kilku miesiecy ma byc upgrade na 100Mb za ta sama cene), TV i linie telefoniczna. Razem 41.15f Mialam problemy z internetem w tamtym roku, ale dzwonilam co miesiac i dawali mi 20f upustu. W koncu zwiekszyli przepustowosc i jest OK. Pare miesiecy temu mialam problem i przyslali mi nowy router. Nigdy nie mialam stycznosci z kims niemilym z customer services. Jak macie taka sytuacje to proscie o rozmowe z managerem i juz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dj paul galka
A nie najlepiej wejsc na ich strone internetowa i przeczytac oferte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mialam ich ale
zrezygnowalam, teraz mam BT sa odrobine drozsi, ale swietna obsluga, zero problemow, oby nie zapeszyc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Virgin M
ich obsluga klienta jest zalosna. dogadac sie nie mozna, a zeby cos zalatwili to juz w ogole. na ok 10 telefonow do nich tylko raz trafila sie Irlandka podajze, ktora zalatwila sprawe od reki i kulturalnie Ja mam internet chyba M, wszystkie kanaly telewizyjne i linie telefoniczna i place ok 60 funtow. musze do nich zadzwonic, zeby zmniejszyc ten pakiet, ale na sama mysl ciarki mni przechodza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość numerowaa
To ja wam powiem tak, w obsludze klienta przoduje Sky (wg statystyk Ofcom). Wszystkie linie telefoniczne i internet, oprocz Virgin Media, jest instalowany przez Openreach (BT Wholesale, Sky, Talk Talk, Post Office i kazda inna oprocz Virgin i oprocz tych z Hull, bo oni maja niezalezne exchanges i swoja wlasna technologie uzywajacego cable). Virgin Media ma zdecydowanie najlepszy internet, ale nie w calym kraju. I oczywiscie internet bedzie inny w kazdym domu, ze wzgledu na wiele indywidualnych czynnikow. BT i Sky instaluja teraz Fibra Optic inetrnet, ktory jest szybszy od dotychczasowego ineternetu uzywajacego copper lines. Tylko ze Virgin stosuje ta technologie od dawna, poza tym Virgin uzywaja swoich wlasnych exchanges i w pelni kontroluja swoj serwis, sa niezalezni od Openreach (a Openreach to niestety rownie zacofana firma jak BT). Na pewno trzymalabym sie z daleka od BT a juz na pewno od Talk Talk, ktorzy co rok placa milionowe kary nakladane im przez Ofcom za kiepski serwis. Jedyne sensowne firmy na rynku telekomunikacyjnym w Uk to Sky i Virgin Media.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zaczarowany olowek10000
60 funtow? Jak to mozliwe? My mamy pakiet L (tv, internet i telefon) i placimy okolo 45 funtow miesiecznie. No chyba, ze dodajesz sobie jakies platne opcje typu filmy z kodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zaczarowany olowek10000
a, no i jestesmy w miare zadowoleni z Virgin. Ostatnio mielismy problem z telefonem to przyjechali juz nastepnego dnia po zgloszeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Virgin M
wiem, ze to bardzod uzo, dlatego chce chociaz zmienic opcje, ale szykuje sie bojowo do telefonu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pretenderin
ja mialam u nich komorke i pakiet: internet + telefon. 30 dni przed zakonczeniem kontraktu na komorke zadzwonilam aby powiadomic Virgin iz reyzgnuje z ich uslug. przez 4 miesiace dostawalam rachunki za nieistniejacy kontrakt. powody wg dzialu obslugi to: it issue lub dziala ksiegowosci nie zostal poinformowany o mojej rezygnacji. zalosne. jako ze nie mialam juz numeru virgin musilalam chodzic do sklepu aby co miesiac dzwonic i zwrot sciagnietych z konta pieniedzy. jak w banku zdjelam direct debit to virgin przyslalo mi list od windykatora. w miedzyczasie napisalam do nich 2 maile z prosba o wyjasnienie sytuacji. nigdy nikt nie odpowiedzial. wyslalam list poczta (sign for) i tez nie dostalam odpowiedzi. na szczescie po 4 miesiacacach w koncu przestali mi sciagac kase. To jeszcze nie koniec. w maju konczyl mi sie kontrakt na tlefon i internet. 30 dni przed przed koncem kontraktu zadzwonilam do virgin media z prosba o zamkniecie kontraktu (wyslalam tez list poczta, sign for, oczywiscie). i co?... juz dostalam rachenek na przyszly miesiac. oczywiscie nie mam juz numeru virgin wiec sprawe bede znow zalatwiac przez telefon ze sklepu. i w miedzyczasie skladam skarge do niezaleznego arbitra. zyczcie mi powodzenia i wytrwalosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×