Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość patrycja357

Putanie do Glixe

Polecane posty

Gość patrycja357

Z tg co przeczytałam na forum wiem, że studiujesz medycyne :) Może wiesz jakie są przeciwwskazania medyczne? To dla mnie bardzo ważne. W przyszłym rokuchciałabym zadawać na medycyne ale nie wiem czy opłaca mi sie wkładać tyle wysiłku w przygotowanie do matury ponieważ nie jestem pewna czy lekarz med pracy wystawi mi zaświadczenie.

Gość patrycja357
Oczywiście w temacie miało być 'pytanie' :)

Gość patrycja357
Dzięki :) Możesz jeszcze napisać jak jest na studiach?

Oczywiscie jak wiesz nawet nie wiem co to matura, bo mieszkam za granica (w Anglii),od 11 lat. ja wzialem medycyne, chirurgie,bo lubie pomagac ludziom, i to jest rowniez dobry zawod,gdzie ci dobrze placa

Gość patrycja357
Nie wiedziałam :)

Na studiach jest duzo roboty, uczenia sie jak operowac cialo, co robic, co podac, jakie nrzedzia, i jeszcze psychike nam sprawdzaja, na przyklad polazuja nam zdjecia z wypadkow, nie wyglada to za ciekawie :( Ale w weekendy to baluje :)

Gość patrycja357
Faktycznie te zdjęcia to musi być koszmar. Raz w życiu widziałam wypadek, w którym zmarł człowiek- okropne wspomnienie. Ja o medycynie marze od dziecka :)

Gość ldskbadshasjlsk
Nie wiem jak to w Polsce, ale np. w AT studenci medycyny bodajże już w drugim roku jeżdżą do różnych wypadków (lokomocyjnych, budowlanych, itd) razem z notarztem (nie wiem jak to po polsku, ale notarzt to taki lekarz, który jako pierwszy pojawia się w miejscu wypadku). To takie swoiste właśnie trenowanie psychiki studentów, aby przygotować ich na najekstremalniejsze widoki.

Gość patrycja357