Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość liczę na pomoc z waszej strony

Jakie kursy i szkolenia warto sobie zrobic???????????

Polecane posty

Gość liczę na pomoc z waszej strony

Studiuję zaocznie i pracuję. Niedługo kończę sesję i mam zamiar zapisać się na jakieś kursy. Jakie się opłacają waszym zdaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Siddharta88
kurs masażu erotycznego, nie musisz sie godzić na seks z facetem ale musisz zdjąć stanik podczas masażu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liczę na pomoc z waszej strony
Ja poważnie pytam. Mam teraz sporo czasu i pieniądze z pracy więc chciałabym zrobić puki studiuję jakieś kursy przydatne do cv i przyszłej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liczę na pomoc z waszej strony
seks mnie nie interesuje bo zawsze bede dziewica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liczę na pomoc z waszej strony
Widzę że dziś sami niepoważni na kafe. Czekam na inteligentne odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maginna49
kurs barmanki zrób, barmanki mają wielkie mleczarnie tak jak ty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liczę na pomoc z waszej strony
Dodam że studiuję administrację więc może coś pod katem tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wrrrrrrrrrrrrrr
Nie istnieje wyraz "puki", jeśli już, to "dopóki". Może kurs z książką od ortografii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Alejka;P
Pod kątem administracji jak najbardziej;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ewelina kups