Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 555555555

ZIAJA SOPOT PO ZMIANIE SZATY GRAFICZNEJ- GORSZY?

Polecane posty

Gość 555555555

witajcie moje miłe, piszę z takim zapytaniem- bo nie wiem czy tylko to mi się wydaje- pytanie kieruje do kobiet które używają serii brązującej ziaja. Jak zauważyłyście zmieniła szatę graficzną oraz pojemność jest większa ale ja mam wrażenie że mój niegdyś balsam brązujacy relaksujący po tych zmianach jest fatalny- wcześniej jak nakładałam 1 aplikacje to szybko się wchłaniała i opalenizna była jednolita i widoczna a teraz ...nowa buteleczka więcej ale mniej wydajny jak nakładam to czekam i czekam i czekam aż się wchłonie...potem tak naprawdę rezultaty są mizerne...mam wrażenie że producent dodał balsamu i wartości brązujące się zmniejszyły...czy to tylko moje odczucie? proszę was o komentarz...albo może polecicie mi inny balsam brązujący bo chyba czas się rozstać z Ziają....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bo tak zawsze jest gdy robią
nową "ulepszoną formułę" hasło "nowa ulepszona formuła" zazwyczaj oznacza że producent zmienia opakowanie i kombinuje jak zmieniać skład by wyszło taniej...a hasło "nowa ulepszona formuła" ma sugerować klientowi że produkt został udoskonalony i ma mieć lepsze właściwości gdybyś studiowała marketing wiedziałabyś o co cho..... wszystko sprowadza się do "cyklu życia produktu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 5555555555
i niby co ma dać im to ulepszenie opakowania pogorszenie struktury produktu? nie zwrócą się nawet koszta zmiany szaty graficznej , marka traci renomę wiarygodność i co za tym idzie klientów- kiepski coś marketing:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×