Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Olafka182021

Czy to normalne, że 2 latek...

Polecane posty

Gość Olafka182021

- nie mówi ani jednego słowa, tylko po swojemu - nie je sam łyzeczka, chyba ze dostanie coś w rękę - pije z butelki ze smokiem - sika w pampersy - nie umie zrobic papa, przesłac buziaka, przywitac się - nie umie naśladowac zwierzątek np jak robi pies, jak robi krowa - nie wykonuje poleceń tzn nie przyniesie piłki kiedy się go o to prosi, ani nie pokaże co ma w rączce - nie reaguje na imię - nie reaguje na słowa "nie wolno, nie ruszaj, choc" reguje tylko na "masz" - ogólnie nie rozumie co się do niego mówi - nie chce isc na ręce do nikogo poza rodzicami Czy to jest normalne? nie znam się na dzieciach mam dopiero 18 lat, ale wydaje mi się ze 2latek powinien umiec więcej rzeczy, a najbardziej niepokojące jest to że nie reaguje na to co się do niego mówi. Chodzi o dziecko mojego brata. nie zapytam się bratowej bo się na mnie obrazi, bo ona taka jest. Napiszcie co sądzicie?

Gość zxcvbn
Słuch ma ok?

Gość analizaafvcsacvads