Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość początkujący_przedstawiciel

jak to wygląda?

Polecane posty

Gość początkujący_przedstawiciel

Witam, marzy mi się praca przedstawiciela handlowego tylko nie wiem jak to ubrać w słowa, jestem po technikum informatycznym z tytułem technika. Pracowałem w hurtowni tylko, że na czas próbny. Tak samo moi rodzice mają małą sieć sklepów i czasami jak tam jestem to widzę jak przedstawiciele realizują zamówienie, wiem jak to wygląda. Mam również kilku znajomych przedstawicieli z różnych branż i czasem się zamieni kilka zdań na temat tej pracy. Również dużo jeżdżę samochodem po hurtowniach chemicznych, spożywczych,budowlanych, alkoholowych, warzyw jako pomocnik w rodzinnej firmie, jeżdżę dziennie ponad 120-200 km po hurtowniach, bankach. Nie wiem jak to wszystko zebrać w kupę i ładnie to nazwać. Młody jestem i mam silną motywację do takiej pracy. Wysyłałem CV do różnych firm, czasem pytałem się na hurtowniach czy nie potrzebują magazyniera bo od czegoś trzeba zacząć, ale w CV są osiągnięcia informatyczne a nic z marketingu. Kurde:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kiepsko...
jak to wygląda? kiepsko. Chcesz sprzedawac jako przedstawiciel a masz problemy z ubraniem w słowa swojego CV i swojego doświadczenia ( "Nie wiem jak to wszystko zebrać w kupę i ładnie to nazwać.") Przedstawiciel handlowy musi miec dobrze gadane a czasem musi sam napisac ofertę pod klienta. piszę to jako osoba która Ciebie nie zna osobiście więc mogę się mylic :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość początkujący_przedstawiciel