Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pannnnna nikt

Ja już psychicznie nie daję rady... nie chce mi się żyć

Polecane posty

Gość pannnnna nikt

Jestem po studiach. Rodzice traktują mnie jak zło bo nie mogę znaleźć pracy. Atmosfera w domu jest nie do zniesienia. Mam myśli samobójcze. Chcą dobrze, ale widzę w ich spojrzeniach, że gardzą mną. A ja staram się dużo zapierdalać w domu. Doszło do tego, że kupiłam najtańsze parówki z biedronki i tylko je jem, żeby nie brać nic z lodówki. Nie mówiłam oczywiście czemu, udałam, że miałam na nie ochotę. Prawdopodobnie pójdę na staż, ale co z tego, skoro nikt mnie nie zatrudni. Jestem słaba psychicznie. Nie daję rady. Udaję przed nimi, że trzymam się, ale wiem, że pęknę niebawem. Matce podlizuję się na wszystkie sposoby, na wszystko się godzę i daję się upokarzać. Jestem nikim. Mam nadzieję, że zginę w jakimś wypadku bo na samobójstwo nigdy się nie odważę.

Gość lips90
znajdz prace jako opiekunka do dziecka,to poprawi Ci nastroj a i w lodowce u pracodawcow napewno cos bedzie;)

Gość Żaba25
Nie przejmuj się- głowa do góry! Mnie też rodzice nie traktują na równi z resztą rodzeństwa;( Ale nie wolno się załamywać pójdziesz do pracy poznasz nowych ludzi i zmienisz myśli;) Pozdrawiam!

Gość co i pstro
Znam to doskonale. Mnie nikt jedzenia nie załuje, ale wiem, co sobie mysla.

Ale to już było ... i wróci pewnie jeszcze parę razy :P Weź się dziewczyno / kobieto za siebie, ok, możesz parę dni powyrzucać to z siebie, tylko niech nie będzie to parę lat / dekad. Ucz się na sobie!

Jeśli nie przestaniesz się nad sobą użalać to wpierdol Ci spuszczę i to natychmiast ! Nie znoszę takich osobników, zamiast pitolić o parówkach , szukaj intensywnie roboty i spieprzaj od nich i to jak najszybciej .